ik zoek een script met een tabel van 5 cellen en makelijk aanmaken van een nieuwe rijen.
maar nu komt het.... !
die vakken moeten we kunnen veranderen bijv eerst staat er hoi en dan veranderen naar hey en dat met alle vakken. Alleen ik en nog iemand moeten het kunnen zien en veranderen.
beetje onduidelijk maar ja anders add me maar op men msn : [email protected] en hopenlijk kunnen jullie me helpen
Ik ben al weer wat verder.
alleen ik blijf steken bij die tekst.php
hij zegt dat de laatste ?> fout is :S
en moet ik daar ook eerst connecten op mijn database ??
voor de ?> moet je nog ff een barack neer zetten (ofzo)
dus:
<?
alle code
}
?>
Die } gaat het op . .die } moet je voor ?> zetten..
je moet eerst uiteraard een database connectie hebben gemaakt en de SQL codes hebben uitgevoerd in het SQL vakje van PHPmyadmin
die fout is inmiddels opgelost nu kom ik met het volgende als ik de tekst wil veranderen zegt ie dat hij de niks niet gewijzigt heeft :S dit is mijn code
Dus zo doe ik het goed ???
pllz respond want ik wil hem graag afmaken alleen als ik hem helemaal fout doe dan kan ik dat nu nog makkelijk veranderen straks niet meer :(
Ik heb wat geprobeerd alleen nu wil ik nog een drop down menu waarmee ik de enemy kan selecteren en voor elke enemy heb ik een database zeg maar kijk maar op http://members.lycos.nl/darkfanty/koc/tabel.php
hoe kan ik krijgen dat hij bij enemy de enemy selecteerd en daar het feld veranderd.
greetz fanty
?Onbekende gebruiker
21-10-2003 15:25
Ik heb gehoord dat je dat met javascript moet doen is dat waar ??