AlL()w!

Weet iemand hier waar je een WEBMESSENGER kan downloaden.. zeg maar in een .rar alle PHP scripts etc. voor een WEBMESSENGER?

MvG,

///\\\///iek
lol...
Gewoon, 1 om op me site te zetten. ALS ik het wil gaan gebruiken. 2: omdat ik wel eens wil weten hoe die contact maakt met de MS server....
Heb je dan al gegoogled...
Ben ik nu mee bezig...
Webmessengers zijn over het algemeen niet openbaar. Je kan het eens proberen op phpclasses.org, alhoewel die gebruik maken van de oude protocollen.

Als je het zelf wilt maken, dan zal je aardig wat php-kennis in huis moeten hebben, evenals de tijd en zin om de protocollen van MSN door te nemen (zoek op MSNP).
Overigens veranderd bij iedere versie van MSN meestal ook het protocol (momenteel zijn we bij MSNP12 dacht ik), waardoor je code waar je veel moeite in hebt gestoken onbruikbaar kan worden.
check: http://www.unlockjegsm.nl/msn/

Dit is een demo tot het ophalen van de userlist. Hierna gebeurt er niets meer mee. Je ziet wel de hele communicatie tussen de servers. Het grijze gedeelte is je login met de nexus server.

Hoop dat je zoiets bedoelt? Een echte webmessenger maken komt nog veel meer bij kijken. Dan is dit echt het begin.

Alle buttons werken niet. Het was ooit een projectje van mij welke ik na mijn stage niet meer heb af kunnen/willen maken. Het heeft mij wel meer inzicht gegeven in het msn8 - msn10 protocol
Ik maak alleen gebruik van de officieele webmessenger.
Je weet namelijk nooit of ze je wachtwoord loggen.
@Marien: gemaakt met cURL of sockets? Zo te zien met cURL, zou je die code beschikbaar willen stellen?

Edit: @Sebastiaan: is er een officiƫle webmessenger dan?!
hmmmm....
google --> webmessenger download geeft bij mij geen resultaten.
ook ik met de vraag of Marien of je de code alstublieft beschikbaar zou willen stellen?
O, marien, zijn er ook Tutorials over hoe je zoiets moet maken??

Mvg
Raar dat hij er bij mij dan 238.000 geeft

Reageren