Hallo, ik heb samen met vrienden van mij een site, alleen wij hebben niet zoveel verstand van phpbb voor ons forum, mede dankzij dat is het nou een grote Mess geworden, zou iemand ons willen helpen ?
de site is www.pictuning.nl
Een phpbb forum is vrij makkelijk aan te passen, voor mijn eigen forum en dat van een vriend heb ik alles eruit gesloopt wat mij in de weg zat (ik hou van simpel/strak, het liefst zou ik nog willen internetten via lynx zegmaar).
Punt is dat jij niet echt duidelijk bent in wat je wilt. Een moderator om mensen te schoppen? Nieuw design? Snellere geoptimaliseerde database?
Als je op het forum kijkt, zie je dat als je op sommige dingen klikt er geen of een foute tekst komt te staan, allemaal van zulke dingen, maar ik zit samen met nog twee vrienden in de crew .. zodra er 1 van online is zal ik eens vragen om de code te kopieren.
Post eens wat screenshots... Als het gaat om de teksten naast een forumcategorie, of de onderverdeling van bijv. Battles dan is het niet programmeerwerk, maar gewoon in het administratie systeem een andere indeling maken/teksten wijzigen.