Ik heb weer een klein prbleempje. Ik heb een site gemaakt met een mooie layout in photoshop. Deze heb ik in dreamweaver gezet. Resultaat: http://www.sreeb.nl/kleding
Maar nu is mijn vraag ik heb teksten die groter zijn dan het vlak met de stippelijnen en als ik daarbuiten kom gaat heel mijn layout eraan. Nu is mijn vraag of ik er een soort scrollbar in kan zetten zodat de layoutblijft staan en de tekst scrollt. Snappen jullie.
@ Erik: die breedte 100% is automatisch al zo, dus die hoef je niet expliciet op te geven. Ik zie in zijn HTML dat een TD in dezelfde rij 529 hoog is, dus daar moet hij net onder gaan zitten. 500 of zo.
?
Onbekende gebruiker
07-12-2005 15:27
Hij werkt nog steeds niet ook al volg ik jullie goede raad op:(
Dit staat in mijn tabel:
<TD></TD>
<TD COLSPAN=12 ROWSPAN=16 valign="top"><table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<!--DWLayoutTable-->
<tr>
<td width="449" valign="top"><p> <div> <div id="tekstvak">
hier alle tekst in zetten
</div> </p>
En dit in mijn stijl vak:
<style type="text/css">
<!--
body {
background-color: #d8d6f2;
}
.style2 {
font-family: Tahoma;
font-size: x-small;
}
#tekstvak {
height: 200px;
scroll: auto;
}
Maar toch als ik er tekst in zet vergroot hij het vlak en rekt hij de overige cellen uitelkaar zodat het niet meer klopt:(
Dat die breedte automatisch 100% is, daar ben ik niet geheel van overtuigd. Op mijn eigen website probeerde ik laatst dmv "text-align: center" de tekst in een div-box te centreren, en dat lukte alleen maar goed toen ik de width expliciet op 100% had gezet.