Wij zijn bezig met een next-gen game site we hebben de layout helemaal klaar.
Wij zoeken nog mensen die een Content Management system voor ons kunt bouwen. Hiermee bedoel ik een systeem waarmee je gemakkelijk, Reviews, Previews Specials, Nieuws etc toe kunt voegen.

Ben je:
*Gemotiveerd
*Ervaring met CMS systemen
*Tijd tot je beschikking

Mail dan naar [email protected] voor meer informatie.

Beloning kan over worden onderhandelt.
Is er niemand geintresseerd...
ik ben vast wel geintresseerd, maar eerst wil ik weten wat je verstaat onder een beloning ;)
Dan praten we verder :)

Want je moet weten, dat een CMS veel tijd eist, en tijd is geld :P.
Waarom moet het helemaal van de grond af opgebouwd worden? Kan je niet veel beter uitgaan van een bestaand open source systeem? Is vele malen goedkoper, en er werken veel meer mensen aan mee dan een klein bedrijf kan betalen.

Zie ook opensourcecms.com.
BTW: Daar staat een CMS systeem voor game sites :) dus.
Dus wat? Een redelijk cms-systeem kan je overal voor gebruiken. En op die website die ik noemde staan er genoeg. Je moet wel creatief genoeg zijn om de functies goed uit te kunnen buiten. Ik hoop niet dat je je aangesproken voelt... Muhahaha

*geintje*
Dedankt voor de site... zoiets had ik ook in gedachte... ik bedoelde ook niet van de grond af opnieuw opbouwen maar ik zoek wel een goede scripter die het voor ons kan customizen en kan installeren zodat het goed werkt.
Die beloning, waar praten we dan over? 10tallen? 100tallen euro's of meer richting de 1000?

Ik heb wel het eea liggen (nieuwstysteem met uitgebreide admin, cms etc), en kan wel wat leuke dingen combineren (ik ben de programmeur van de webwinkel waarmee managers bij schuitema(c1000) producten/shares/software etc kunnen bestellen bij de ict afdeling), maar zoiets kost tijd. En dat ga ik echt niet doen voor een bosje bloemen of 'credits' op een of andere website waar er al 1000enden van bestaan.
@Jelmer: aangesproken nee hoor :@:P. Ik gaf als voorbeel dat daar mss een goeie stond omdat hun ook iets met games wouden dus:P

@Arjan: Schuitema z*igt :P.. mijn mening ^^
Onderbouweing is altijd prettig, komt nog eens bij de it service desk iets anders is dan de meeste gozertjes die als vakkenvuller in de c1000 staan ;).

Nee ik heb het ook echt over de levering, maar dat licht aan de chauffeur, en de inladers. En nee niet echt bij de IT :P..

Reageren