het aantal errors is niet te tellen, daarbij is de content niet bijzonder. Ik betwijfel zelf of je die spelletjes zelf bij elkaar gezocht heb. Volgens mij is die hele website niks meer dan een iframe die verwijst naar een andere site. Verder zou je eens kunnen kijken naar css ipv tabellen. Die hele site kan ik bouwen in minder dan 5% van het aantal kb dat hij nu is.
Daarbij verdien jij geld met hotlinken naar games die andere gemaakt hebben, en die op hun website staan. Beetje kinderachtig niet?
Ik ben ook maar een beginner, andere sites doen hetzelfde hoor, kijk maar eens goed.
Ik ken niet zo heel veel van PHP ook niet, heb het script ook maar gekregen, als jullie willen helpen is het altijd wel leuk!
?
Onbekende gebruiker
11-12-2005 19:45
Ben het volledig met Arjan eens. Van de html klopt niets. Helemaal niets. Het is een wonder dat een zelfrespecterende browser als FireFox dit kan weergeven. 5 errors bij w3c validator, omdat die validator zelf er al helemaal niets meer van snapt. Csss is net zoals de html ook helemaal niet te valideren. Dit is nog erger dan bagger. Dit is s*****.
Ik ben ook maar een beginner, andere sites doen hetzelfde hoor, kijk maar eens goed.
Ik ken niet zo heel veel van PHP ook niet, heb het script ook maar gekregen, als jullie willen helpen is het altijd wel leuk!
Andere jatten ook mijn programmeer werk en verkopen dat aan bedrijven door met hun naam eronder. Betekend dat... dat ik ook zonder toesteming hetzelfde mag doen? NEE!
En dit heeft weinig met php te maken. Dit is puur html/css. Pak een willekeurige website (klik) en kijk daar naar de bron. Zie je het verschil?
Mja, net nieuw zijn en zo afgeblaft worden is ook niet leuk. Ik heb het script ook maar gekregen en de spelletjes stonden erbij op! Natuurlijk ook enkele die je zo mag gebruiken van Miniclip en Happytree.
Ey, dan moet je ook maar niet onze mening vragen. Als ik jou een leeg a4tje in je handen druk en vraag wat je ervan vind zal jij ook zeggen dat het weinig intressant is.