Ik heb mijn eigen crimegame gemaakt op www.vendettagame.tk en zou graag weten wat jullie ervan vinden.
de .tk link werkt niet.. probeer hier wat op te verzinnen alsjeblieft, want het komt regelmatig voor dat die url's van .tk (tokelau:P) het niet doen.
Raar dan, ik probeerde die .tk net vie IE en via FF en beide werkte het niet :S
Verder kan ik wel zeggen dat het er goed uit ziet. (jah, de lycos url werkt) Ik heb me niet geregistreerd, misschien nog een idee om voor de "testers" van hier een test account aan te maken?
Reclame en popups, als je echt serieus genomen wilt worden leg je een paar euro neer voor hosting, een .nl domeinnaam (o.i.d.) en zet je eventueel die google ads onderaan neer netjes in de kleuren van je website.
Arjan Kapteijn schreef op 13.12.2005 11:20
Reclame en popups, als je echt serieus genomen wilt worden leg je een paar euro neer voor hosting, een .nl domeinnaam (o.i.d.) en zet je eventueel die google ads onderaan neer netjes in de kleuren van je website.

hmm, de reclame is weggewerkt als je eenmaal ingelogd bent, op de home pagina moet ik natuurlijk reclame laten staan voor als iemand van lycos zou controleren...
tegen de popups heb ik nog niets gevonden, maar die komen enkel voor als je de site opent, dat is toch nog niet zo erg...
Als ik webhosting zou willen zou me dat teveel kosten vrees ik, de site is pas online en ik wil dan liever even wachten tot ik een beetje meer leden heb :-)
kan je even een test acc aanmaken voor ons?
Ik zal je zeggen ik ga standaard niet meer naar die tk sites.
Waarom niet?
Omdat ik dit niet serieus neem en wat vandaag nog on-line is is morgen verdwenen.
Hier stop ik geen energie in :-)
4.50 per jaar heb je een eigen domeinnaam, net wat profi. Webspace van je provider kost niks en is bannervrij.
je kan natuurlijk ook altyd een gratis.be naam nemen en je registreren bij wyger.nl
Tja, als je website die paar centen niet waard is, publiceer het dan niet. En dan ook nog de reclames van Lycos met een truc verwijderen? Waarom denk je dat Lycos gratis kan zijn? Precies, de reclames! Niet zo netjes hè om het dan te blokkeren...

Kortom, neem een normaal domein en betaal een paar centen voor de hosting. Dan heb je alles netjes voor elkaar.

Reageren