Ik zoek mensen voor mijn nieuwe gamesite ( nog in aanbouw ).
Je is de boedoeling dat jullie games posten, wijzigen of verwijderen nieuw posten, graag de site een beetje bekend maken enzevoorts.
Je hoeft geen vaardigheden te hebben maar dit zou toch wel fijn zijn

Beloning:

Je krijgt natturlijk een admin account, een Onlineplezier.nl email adres, een banner in ons advertentiesysteem, een stuk of 5 Gmail adressen en als jullie eventueel nog iets anders willen neem dan contact met mij op

Opmerkingen:

Het gaat hier on de site www.onlineplezier.nl waar nu een game forum op staat.
Hier komt over ongeveer 30 dagen een game site op.
De gamesite in aanbouw kunnen jullie vinden op http://www.onlineplezier.nl/game/index.php.
Je kunt me PMen of emailen via [email protected]

Alleen sirieuze berichten worden in behandeling genomen !!!
Ik denk dat je eerst maar eens een community zou moeten opbouwen, op jou forum zijn 7 posts geplaatst, waarvan 5 van jouzelf ofzo.

Als phphulp mij zou vragen of ik (veel) tijd zou willen investeren dan zou ik dat doen, puur omdat het hier gezellig is, er een community is (eg, mijn geinvesteerde tijd heeft nut) niet omdat ik sta te springen om een emailadres (eehm... mijn mailserver heeft 80gb).

'crew' voor een website 'koop' je niet zomaar, net zomin dat je die kan bestellen o.i.d. Je hebt een community, mensen met dezelfde hobbys of intresse en die delen jou doel & visie. Die lui moet je aanspreken of ze kunnen helpen.

Maar als je nog geen draaiend systeem/website/bekendheid etc hebt word het moeilijk. Ook omdat je geen specifieke website gemaakt hebt. Jij hebt gekozen voor 'games' omdat je daar denkt snel geld mee te kunnen verdienen, praktijk wijst uit dat dat niet zo is. Waarom zouden mensen op jou website komen als ze naar een gezellig forum als fok (?) kunnen alwaar 1000den mensen al een gezellige community hebben? Waarom zouden mensen op jou forum een vraag stellen als ze zien dat er maar 1 iemand is die er op kan reageren?

Waar ik naartoe wil. Een community koop je niet, net zoals dat je bezoekers niet kunt kopen, of een goedlopende website (in theorie). Iets ontstaat, het groeit, je brengt de juisten mensen bij elkaar en je krijgt iets bijzonders. Maar daarvoor moet je wel iets bijzonders kunnen aanbieden.

In geval van phphulp is het een gezellige, Nederlandse, community die een systeem aanbied waarmee het posten van scripts, discussies en het delen van kennis mogelijk word gemaakt.
@ arjan ik snap het helemaal maar hoe kan ik dan een goede start maken ?
Tjah, je zal zelf een en ander aan promotie moeten doen. Denk aan aan banner bij andere "grote" gamesites, oid. Daarmee trek je wel bezoekers. Als je veel bezoekers krijgt, komt de rest vanzelf.
Dus:

Eerst mensen op je community
Daarna van je community "medewerkers" werven.

Ik ben zelf niet zo heel gek van games. Dus aan mij zal je niet veel hebben.
Maar toch heb ik al 10 medewerkers maar thanks
Net de dynabite in leeuwarden. Iedere keer dat ik daar kom staan er wel 5 mensen, allemaal in dezelfde kleding.
Haha, wou je daar wat mee suggereren? klinkt een beetje alsof ze niet zoveel te doen hebben :P

Maar ff serieus. Het is leuk dat je al 10 medewerkers hebt, maar om te groeien zal je denk ik wel moeten adverteren op grote game-sites. Deze sites hebben al een grote voorsprong (niet alleen qua aantal bezoekers en bekendheid, maar ook qua "medewerkers").
En als ik naar mezelf kijk, kom ik regelmatig op dezelfde sites terug, als die me zijn bevallen. Nieuwe sites probeer ik dan niet eens (zo deed ik dat eerder als ik op zoek was naar leuke games, maar speel geen games meer), omdat eigenlijk alles wat ik weten wou ook wel op die bekende site staat.

Waar je misschien verder rekening mee moet gaan houden als de site echt gaat groeien:
Zoek naar reclame/ plaats banners, (let er dan wel op dat dat niet irritant wordt!!) zodat er een beetje inkomsten binnenkomen, omdat je je hosting misschien wel eens uit zou moeten breiden.
@ Arjan zou je me willen helpen met een start maken en er een beetje tijd in willen steken ?

Reageren