Rip schandaal van Angel is voor ons opgelost. Script + tutorial die Angel had geript van phpfreakz zijn verwijderd. Snap alleen niet waarom hier zo'n hijsa over gemaakt wordt. Had meteen even een normaal mailtje gestuurd met de melding dat dit geript was en ik had actie onder nomen. Kreeg nu bedreigingen via mail waarmee ik niet veel kan..

In ieder geval bedankt voor de meldingen als reply dat dit script van phpfreakz af kwam. Angel zijn account is ook op non-actief gezet.
Tsja Adje vat mijn story weer in een paar regeltjes samen.
Wat een techniek ;)
Misschien is het slim om een script dan uit te brengen onder een bepaalde licensie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan GPL.

op http://www.gnu.org staat hier meer informatie over.

Dit kan je in de toekomst veel schelen aan gezeur over copyrights, 'ripping' etc. Als iemand de verwijzing naar die licentie erboven ziet staan ontmoedigt dit natuurlijk ook een beetje om iets te 'rippen.'

p.s.
Wat een woord eigenlijk 'rippen'
Staat hier toch al als je een tut/script plaatst :)
Ik heb niet alle replies hier gelezen, ik wil alleen effe zeggen dat ik rippen van scripts heel slecht vind en dat ik spuug op de ripper :)

weet je hoe lang het duurt om een goede tutorial te schrijven? weet je hoe het dan voelt als een n00b met de eer gaat strijken op een andere site?

o ja, bas.. 6000 unieke bezoekers, en toch nog maar 24 stemmen op de poll? beetje raar..
bezoekers kunnen niet stemmen hé ;)
PHPerik, ik zei 3000. En ik zit het net nog ff te lezen, maar deze zijn niet uniek.. Ongeveer 1000 hiervan wel. Ik kwam op 3000 omdat ik toen toevallig ff op statistieken programma keek.

PHPhulp heeft gemiddeld 1000 unieke bezoekers per dag en meer dan 48.000 hits per dag.
Toch netjes :)
Trouwens PHPerik, vlgnde poll wordt ook voor niet bezoekers en wordt dan dmv ip adres geregged

Reageren