ik zou wel eens willen weten waar jullie allemaal vandaan komen!

Ik zelf ben geboren in Jamaica

En ik ben opgegroeid in Jamaica

En nu woon ik in het, anit-vruchtbare voor cannabis landje Nederland!! HELP WAT MOET IK HIER!!

EDIT: ik woon trouwens in EDE

cya
ik kom uit almelo... heb er ook mn hele leven gewoond en ook in hetzelfde huis. Heb alleen een keer van kamer gewisseld:P

pa is ook almeloos en ma amsterdams, ben dus eigenlijk een gemiddeld persoon:P
Hoeksewaard means ALCAZAR ... lkkr feeste :P...
owja ik kom gwoon uit Rotterdam tha place 2 be ;)

Uhuh.. Hoeksche-Waard betekend voor mij gewoon saai. Maarre Mitch, kommie uit de kakstreek van Rotjeknor og gewoon van op Zuid?

Elwin
Ik kom gwoon van Zuid... waar uit de hoeksewaard kom jij vandaan?
Ik kom dus uit Oud-Beijerland.. :D

Assie van Zuid kom, zeg maar Zuidplein, dan ga je over de Vaanweg, de Vinketering over, Vaanplein, Heinenoordtunnel, eerste afslag, linksaf (niet richting Alcatraz), en dan het enige dorp wat je tegen kom,..

Of als je topografisch een beetje de regio ken, dan issut recht onder de Beerenplaat (spaarbekken)...

Maar Zuid... ghehe.. willik ook wel wonen... op de Veranda hebben we voor een appartement gekeken, pal naast De Kuip.. lijkt me geweldig... issut ook, beetje duur alleen.. :S

Elwin
Lkkr naast de kuip en de pathe :P, das wel beter :D
Jup... maar dan nooit meer op vakantie, of naar de bios of geld hebben voor me seizoenskaartje.. dan zou ik er weer niets aan hebben dat ik op de Veranda zou wonen.. ;)

Dus het blijft Oud-Beijerland.. :(

Elwin
Arme jij :P
Ik woon nu in hardenberg overijsel VET COOL LIJP gewoon daar maar ben in 18 jaar al 15 keer verhuisd dus een echte thuis plaats heb ik niet
Van gent
Ik ben in Zeist geboren (provincie Utrecht) en woon nu vanaf mijn 12e in Zeeland.

Mijn vader komt uit Zuid-Amerika.
En mijn moeder uit Zeist.

Reageren