Zie hieronder:
De enige voorwaarde lijkt mij, dat je lid bent van PHPhulp.
Binnenkort heeft je moeder mij niet meer nodig voor PHP Jason. Dan kun jij dat doen :-)
Persoonlijk vind ik wel dat je voor de meeting een soort minimum pakketje eisen moet voldoende. Op ze minst wat bijgedragen hebben aan de community, dat hebben niet-leden en net-leden dus niet echt.

Maargoed, die keus is aan jullie.
Ja daar hebben we over nagedacht Arjan. Maar hoe wilde je dat meten?
Aantal posts zegt namelijk net niks, volgens mij.
Hij wilt het doen aan de gebruikers statistieken. Dus aantal tuts en scripts.
Nou ik zou niet iedereen die nog nooit een tut of een script geplaatst heeft willen buitensluiten.
Jan Koehoorn
Aantal posts zegt namelijk net niks, volgens mij.

Jan Koehoorn
Nou ik zou niet iedereen die nog nooit een tut of een script geplaatst heeft willen buitensluiten.

Aantal posts maakt idd niets uit, ik heb vrij veel posts, maar of er veel nuttig van is/was, is een ander verhaal...

Zelf heb ik ook nog maar 1 tutorial toegevoegd in het begin, en dat is alles, dus het tweede puntje vind ik inderdaad ook maar niets.

Verder kan je je ook niet baseren op de registratiedatum, want die vertelt ook niets...

Mij lijkt het eerder simpel, zulke eisen heb je niet nodig, want de mensen die hier niet veel bijdragen, zullen -volgens mij- ook niet veel interesse hebben in een meeting..
Rafael schreef op 01.01.2006 21:36
Aantal posts maakt idd niets uit, ik heb vrij veel posts, maar of er veel nuttig van is/was, is een ander verhaal...

Zelf heb ik ook nog maar 1 tutorial toegevoegd in het begin, en dat is alles, dus het tweede puntje vind ik inderdaad ook maar niets.

Verder kan je je ook niet baseren op de registratiedatum, want die vertelt ook niets...

Mij lijkt het eerder simpel, zulke eisen heb je niet nodig, want de mensen die hier niet veel bijdragen, zullen -volgens mij- ook niet veel interesse hebben in een meeting..

Nee lijkt mij ook.

Ik werk aan een procedure waarbij elke phplid zich kan inschrijven

Reageren