Ik ben nu bezig met een website met een boven frame en een onder frame. Maar nu krijg ik de tabellen maar niet gelijk aan elkaar (boven en onder) Maar als ik de scroller uit zet onder staat ie wel gelijk. Maar die moet natuurlijk aan blijven omdat die pagina's lang worden.
Ohja en als je goed kijkt naar http://www.ijmuidercourant.nl dan zie je dat de banner niet helemaal recht boven wat daar onder staat en dat komt omdat (ik noem het even zoals het bij jou heet) up.php in de frame.html scrolling="no" staat. Er verschijnt dan niet het deel van de waar de scrollbalk moet staan en daardoor staat die banner niet helemaal recht boven het daarongelegen pagina. Maar bij jou staat die nu op auto alle 2, dus komt het weer recht boven elkaar.
Zo bedoelde je het toch... haal ff die // eruit want die is voor php, moet je tussen <!-- en --!> zetten.
Zet maar eens vaak <br> dan zie je dat er eenscrollbalk onstaat
edit: in FF laat ie um wel recht zien, in IE niet...
Ik ga alleen nu slapen, anders help ik of iemand je anders morgen wel verder ermee. Ik kan me ook niet echt goed concentreren.. vermoeide ogen
Als ik die pagina in FireFox bekijk, is de bovenste helft verschoven ten opzichte van de onderste, omdat er een scrollbalk aan de rechterkant van het bovenste gedeelte zit.
Je moet dan ff de up.php
deze zin veranderen
<table width="800" height="107" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> Naar:
<table width="800" height="100" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">