Door
Legolas
op 01-01-2006 18:10
gewijzigd op 01-01-2006 20:09
766 views
Het is alweer een tijdje later maar hierbij presenteer ik u: Community Coding 1.0 bèta met installer en hier te krijgen: http://communitycoding.tigris.org/.
Ik zou zeggen probeer het eens uit als je tijd hebt en als je een bug vind, kun je dat hier posten =).
Features:
* Mogelijkheid tot het beheren van meerdere projecten
* Elk project heeft een homepage, bugtracker, file manager en reatieforumpje
* Alle bestanden kunnen worden geexporteerd naar tar.gz en tar.bz2 (server moet wel zlib/bz2lib hebben)
* Ondersteunt SEF-URL's (apache-only)
* Bezoekers kunnen voorstellen indienen voor wijzigingen aan bestanden, die door het team kunnen worde ndoor gevoerd.
* Code wordt waar mogelijk gehighlight met GeSHi
* Het systeem heeft verschillende userlevels: administrator, moderator en user (en natuurlijk de niet ingelogde bezoeker)
* Binnen projecten heb je de leider en de rest van het team, alleen de leider kan het project verwijderen en dergelijke dingen
* Ik heb geprobeerd het zo veel moglijk XHTML te maken zodat het ondanks dat het geen template systeem heeft in deze versie toch van een style voorzien kan worden met CSS
En er is vast nog wel meer te zeggen... =P
Gebruikt: PHP & MySQL
EDIT: @han: idee van jelmer voor menu erin, voorstellen voor wijzigingen, installer, bugfixes en als je het precies wilt weten wil ik wel ff de svn log posten =P
Even weer tot leven roepen (na zoveel tijd is het toch geen vervelend gebump meer?), ik heb eigenlijk nog wat bèta testers nodig wil ik een stable kunnen publiceren.
Hmm, was hem bijna vergeten inderdaad.
Waneer ik even tijd heb zal ik hem eens proberen, en waneer hij bevalt, gebruik ik hem (misschien aangepast kwa layout, dat was mijn einige punt bij de voorgaande releases) op m'n site voor al m'n scripts.
Allemaal leuk en aardig, maar is er niet een mogelijkheid om iedere dag automatisch een versie te uploaden als het ware, een soort working nightlybuild?
(ik neem aan dat de svn-versie werkt...?)
edit: ik zie trouwens dat je behoorlijk bezich bent geweest. Nu wordt ik toch wel nieuwschierig... :D
Als ik een nieuwe user wil aanmaken en ik geef als emailadres dit op [email protected] wat een echt adres is. Geeft hij dit weer
Error: Email is incorrect