1.824 views
Ik heb vandaag mijn nieuwe site online gezet, graag hoor ik wat jullie ervan vinden en wat er verbeterd kan worden.
En ga je er nog wat aan doen? Dit is geen excuus.Rob Lohman schreef op 04.01.2006 11:05Dat de HTML raar overkomt kan kloppen..dit omdat er een groot aantal pagina's included zijn dmv php.
En ga je er nog wat aan doen? Dit is geen excuus.[/quote]Sebastiaan schreef op 04.01.2006 11:12[quote=Rob Lohman schreef op 04.01.2006 11:05]Dat de HTML raar overkomt kan kloppen..dit omdat er een groot aantal pagina's included zijn dmv php.
Als dit komt doordat je include() gebruikt, dan is de structuur van je website niet goed. Het aanmaken en uitspugen van de html-code door de php-parser, is namelijk het allerlaatste dat je doet. Je kunt duizenden regels php-code hebben zonder dat er ook maar 1 letter html de deur uitgaat. Pas op de laatste regels van je code ga je dan de html bakken. Tegen die tijd is er helemaal niets meer te merken van de include(). include() zorgt er trouwens voor dat een extern bestand onderdeel wordt van het huidige bestand.Rob Lohman schreef op 04.01.2006 11:05Dat de HTML raar overkomt kan kloppen..dit omdat er een groot aantal pagina's included zijn dmv php.
Ik zal de link onlinegastenboek.nl ff toevoegen ;-)
Als dit komt doordat je include() gebruikt, dan is de structuur van je website niet goed. Het aanmaken en uitspugen van de html-code door de php-parser, is namelijk het allerlaatste dat je doet. Je kunt duizenden regels php-code hebben zonder dat er ook maar 1 letter html de deur uitgaat. Pas op de laatste regels van je code ga je dan de html bakken. Tegen die tijd is er helemaal niets meer te merken van de include(). include() zorgt er trouwens voor dat een extern bestand onderdeel wordt van het huidige bestand.Frank schreef op 04.01.2006 11:58[quote=Rob Lohman schreef op 04.01.2006 11:05]Dat de HTML raar overkomt kan kloppen..dit omdat er een groot aantal pagina's included zijn dmv php.
Ik zal de link onlinegastenboek.nl ff toevoegen ;-)
Sebastiaan schreef op 04.01.2006 11:52Ja, oké, want ik bedoel dat het wel voor je eigen bestwil is. Je hebt best kans dat je site het in Opera niet doet, en misschien ook niet in Google.