layout:
- Site is niet crossbrowser (in ff werkt het nieuws niet)
- In IE en FF is de nieuwstekst (bijna) onleesbaar
+ In IE zie je de layout zoals die bedoeld was, en die ziet er wel goed uit.
codetechnisch
- Probeer de pagina te valideren bij w3, daar komt die lang niet door. (tip valideer je pagina en daarna ook je .css nog)
@mijn phphulp collega's
sorry, wou het toch even testen ondanks "dat van die commeriële websites". Maar voor een commerciële website mankeerd er nog veel te veel aan.
?
Onbekende gebruiker
03-01-2006 23:41
Sluit mij aan bij Robert betreft layout daarnaast kan ik alleen op Service en onderhoud en Sitemap klikken.
Even over dat van commerciele website's. Vind ik onzin en heb ik al regelmatig overheen gelezen.
Wat meer contrast zou erg prettig zijn :) Ik moest mijn schermverlichting naar beneden schroeven om het een beetje te kunnen lezen. Dat zal vast niet de bedoeling zijn geweest.
En misschien kan je de bedrijf-pagina wat vriendelijker maken. Hij is nu wel erg leeg. Wat plaatjes, misschien je tekst indelen in kopjes en over 2 kolomen verdelen, leest makkelijker. Denk ook over een andere lettergrote. Deze kleine letter benadrukt wel erg de hoeveelheid tekst op je website. Met de grote is niets mis (hij is volgens mij gelijk aan die van PHPHulp) maar hoogte vs lengte van een zin zit niet lekker. Kolomen kunnen daar ook erg erg erg goed tegen helpen.