he hallo ik zoek een php scriptje die automatisch de scores van 0-0 tot en met 8-9 & 9-8 dus: 0-0 0-1 1-0 enz enz (100 scores in totaal dus:D ) automatisch in een tabel zet die 10 bij 10 cellen is (ieder hokje 1 score dus)en dit scriptje moet de scores elke keer in een ander vakje zetten
En wat is het nut? Kan je er niet beter een HTML-document voor gebruiken?
Elwin
?Onbekende gebruiker
15-06-2004 14:24
Een blinde pool voor voetbal dan hoef je niet steeds een papiertje vol te machellen met de scores en iedere x opnieuw te doen omdat als je een volgende wetstrijd hebt de scores weer ergens anders moeten staan snapie?
Jah geweldig alleen het si de bedoeling dat de scores iedere keer in een ander tabel komen te staan (zodta je dat zelf niet ieder x hoeft te doen snap je nu wrom?) en kun je er voor zorgen dat de scores naast elkaar staan i.p.v onderelkaar? bvd Johan
Nou dan zla het wel aan mijn pc of zo liggen maar ik bedoel dat bv de de score 0-0 ook es ergens anders komt te staan dan alleen maar linksbovenin snapje?
dat ie zeg maar in elke ander cel kan staan willekeurig net zoals alle ander scores dus dat alles scores verschillend in een cel komen te staan