(1) Iedereen vind het makkelijk als hij/zij niet hoeft in te loggen als je een site bezoekt waarvan je lid bent.
(2) Maar niemand vind het leuk als iemand anders op zijn/haar account gaat lopen prutsen.

Je wilt je bezoekers dus graag helpen met 1, maar 2 is minstens net zo belangrijk.
Vertel ons eens wat JIJ zou doen?
Dan hebben mensen met ADSL gewoon pech, die moeten maar wat vaker hun wachtwoord typen :P
Willem-Jan schreef op 05.01.2006 11:27
Dan hebben mensen met ADSL gewoon pech, die moeten maar wat vaker hun wachtwoord typen :P

Firefox onthoudt die wel... Is waarschijnlijk ook niet waterdicht gemaakt, maargoed :)

Verder; op m'n eigen site werk ik ook met een heleboel cookies om de login te controlen, de inhoud hiervan zelf samenstellen, lijkt me moeilijk, maar eens je ze allemaal kan verzamelen, en geset krijgt, ben je ook ingelogd bij mij vrees ik... Aan IP binden vond ik maar niets, het is dan ook geen website met staatsgeheimen op o.i.d., dus neem ik dat tikkeltje onveiligheid er maar bij, want een andere oplossing bestaat er volgens mij niet...
Hoe zo heb adsl en heb een statische ip :)
Eris schreef op 05.01.2006 11:33
Hoe zo heb adsl en heb een statische ip :)

Belgacom ADSL, Belgiƫ, maximum 36u lang hetzelfde IP :)
Dat is best onhandig als je een webserver thuis hebt.
Is net om tegen te gaan dat je een webserver zou starten (Staat zelfs in de overeenkomst dacht ik)... En met 24kB/s upload, zal dat toch niet veel soeps zijn, soit, daar ging het topic niet over :)
Offtopic: Ach als je wat gemaakt hebt en ff snel op internet wil hebben voor je vrienden dan is een webserver wel simpel.

Ontopic: Cookies beveiligen is gewoon moeilijk ;)
Het kan makkelijk met zo'n proggie dat de DNS verteld welk IP je nu weer hebt :)
Elke keer als ik m'n modem reset krijg ik een nieuw ip, zoalang hij aanblijft is er niets aan de hand.
Jah dat is waar
@Han; True, maar aangezien ik betaalde hosts genoeg heb, is dat geen probleem

@Mitch: DynDNS.org had ik vroeger een accountje, en dan DynDNSUpdater software, werktte allemaal perfect hoor, alleen de snelheid stoorde me altijd.. Daarom nu maar een paar betaalde hosts, ruimte genoeg, en even simpel :) Is sowieso al beter, aangezien ik ook een datalimiet heb, en een eigen webserver ook verbruikt.... >:(

Reageren