als ik boven aan de pagina:

<?php session_start(); ?>

typ, dan krijg ik de error:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at c:\wamp\www\MNST\Index.php:9) in c:\wamp\www\MNST\Index.php on line 129

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at c:\wamp\www\MNST\Index.php:9) in c:\wamp\www\MNST\Index.php on line 129

Waarom?
Als je bij FrontPage een enter maakt, dan kom je op diezelfde regel neer waar je bent ingesprongen en dat is bij kladblok niet het geval!
Jaha schreef op 05.01.2006 18:02
Als je bij FrontPage een enter maakt, dan kom je op diezelfde regel neer waar je bent ingesprongen en dat is bij kladblok niet het geval!

Probeer Crimson Editor eens uit. Is veel beter dan kladblok. Tip voor het gebruik van Crimson: Als je een script gaat maken, sla het bestand dan even op met de juiste extensie zodat de editor weet in welke 'taal' je werkt.
Yeppers voor Crimson ik werk er ook mee en ben REUZE tevreden :-)
Jaha schreef op 05.01.2006 17:44
FrontPage zette het onder het HEAD gedeelte!

Frontpage???????? Als er 1 baggerprogramma in deze wereld bestaat, dan is dit het wel. Een nog grotere (html) bende kun je bijna niet krijgen.

Ik kan je maar 1 tip geven en dat is dit #%$@^&-programma direct te vernietigen, weggooien en ritueel te verbranden.

En voor de rest van het jaar wel lief zien voor je computertje hè!
haha
Ja, weg met FrontPage.

Reageren