hoi ik heb even een simpel vraagje maar vind het niet echt goed

weet er iemand een goede css editor voor mac?
Als oefening zeker leuk! Ik heb laatst een portal moeten maken met een zoekfunctie. Die zoekt dus in de pagina's waar de links in de portal naar verwijzen. Daarvoor heb ik ook een functie geschreven die alle sites waarnaar gelinkt wordt indexeert. Niet echt een bot, de admin moet het met de hand doen, maar was wel leuk om te maken.
Ik heb er ook eens over nagedacht, maar dan om spam van PHPHulp te zoeken en te indexeren.

Trouwens, ik gebruik voor al mijn PHP, HTML en CSS SubEthaEdit (SEE). Is gratis voor niet commercieel gebruik, en geeft alles wat je maar wil kleurtjes. (verder kan je nog met meerdere computers tegelijk werken, maar dat gebruik ik nooit) Verder maakt het automatisch een keuzelijst met een overzicht van alle functies, klassen (en in geval van css) selectoren. Kan je snel door je document heenspringen.

Ander programma dat op Mac veel gebruikt wordt is BBEdit. Is ook wel een goede, maar niet gratis (geloof ik, zal je even na moeten kijken) en starte mij te langzaam op. SEE start heel erg snel op, dat is ook mijn reden van gebruik boven BBEdit en Zend Studio.
bedankt, maar ik heb ondertussen CSSedit gevonden en is wel heel handig vlgs mij. voor mijn andere bestanden gebruik ik dreamweaver mx
Je kunt ook eens kijken naar Style Master. Het kost $ 59,99, maar je kunt het eerst 30 dagen uitproberen.

Ik ken het overigens niet. Werk met Windows en ben blij dat er vandaag weer eens een gat in de beveiliging is gedicht... Volgende laptop wordt een iBook, dat is een ding dat zeker is!

Reageren