heeft iemand misschien een javascriopt of php script voor me als ik op een link ga staan met de muis. dat er dan een plaatje boven uit de link komt waar je op staat. ben hier naar op zoek maar vind niks.
vast bedankt,
groetjes
edwin
het plaatje moet boven de link uit komen. dus als je op de link staat dan dat het plaatje tevoorschijn komt. ik ben al bezig geweest met onmouseover maar kan dan niet combineren met een link. misschien dat ik wat verkeerd doe.
alleen dan moet je wel hidden en visible wisselen. bedoeling is dat alleen het plaatje tevoorschijn komt al je op de links staat.
alleen nu heb ik nog een probleem. ik heb dit script dan op de index.php staan als test. ga ik naar index.php dan staan de plaatjes er nog. ga ik er voor de eerste keer met de muiswijzer over heen dan verdwijnen ze pas. dit moet eigenlijk al op het begin zijn.
Ja, op deze manier kan het, maar dan krijg je wel HTML en JavaScript door elkaar. Net zoals je HTML en CSS kunt scheiden, kun je ook HTML en JavaScript scheiden. Je kunt ze beter meteen in je CSS hidden maken en op een onmouseover zichtbaar maken.