Loopt er op jullie school niet zo'n ICT-beheerder rond, die alles met netwerken doet enzovoorts..? Bij ons loopt er in ieder geval wel één rond, hij beheert alle accounts en zo...
Het is geen middelbare school Jip...
Hogeschool Rotterdam locatie Museumpark, ik dacht 6000 leerlingen, met in de hele school hetzelfde aantal aan computers schat ik (met lokalen erbij), dus aan één beheerder heb je dan niet zoveel :P
@Jip: Hij zoekt een leidinggevende. Ik bedoel als hij alleen een beheerder zoekt, ik beheer een stuk of 15 netwerken die d.m.v. tunneling aan elkaar zitten.
Leiding gevende in de ICT? Je zoekt een Information Engineering / Manager :).
Heb nog wel een interview van 24 paginas liggen met een aantal van hun (ben zelf een 2e jaars), en ik ken er ook een aantal (veel conenecties door werk/omgeving).
Maar ikzelf ben niet afgestuurd dus aan mij heb je waarschijnlijk weinig :).
Bel het hoofdkantoor van één van de banken of verzekeraars in Nederland, leg je verhaal uit en vraag naar iemand met zo'n functie. Daar lopen meer dan genoeg van dit soort mensen rond.
Bel het hoofdkantoor van één van de banken of verzekeraars in Nederland, leg je verhaal uit en vraag naar iemand met zo'n functie. Daar lopen meer dan genoeg van dit soort mensen rond.
Goed idee!
Maar mocht er hier nog iemand zijn die zijn verhaal kwijt wil, kan altijd nog :P