Beste PHPhulpers,

Ik heb op school de opdracht gekregen een interview te houden met iemand die een leidinggevende functie heeft, het liefst in de ICT.

Nu is mijn vraag, is er hier iemand die zo'n functie heeft, en zo ja, heeft diegene tijd/zin om een paar vragen te beantwoorden. (+/- 20)

Als het een beetje goed te reizen is kunnen we (ik, en nog een klasgenoot) langskomen, mocht dat niet te doen zijn, dan kan het via email.

MvG,
Willem-Jan
Loopt er op jullie school niet zo'n ICT-beheerder rond, die alles met netwerken doet enzovoorts..? Bij ons loopt er in ieder geval wel één rond, hij beheert alle accounts en zo...
Het is geen middelbare school Jip...
Hogeschool Rotterdam locatie Museumpark, ik dacht 6000 leerlingen, met in de hele school hetzelfde aantal aan computers schat ik (met lokalen erbij), dus aan één beheerder heb je dan niet zoveel :P

Maar ik wil liever iemand van buitenaf hebben.
@Jip: Hij zoekt een leidinggevende. Ik bedoel als hij alleen een beheerder zoekt, ik beheer een stuk of 15 netwerken die d.m.v. tunneling aan elkaar zitten.
Leiding gevende in de ICT? Je zoekt een Information Engineering / Manager :).

Heb nog wel een interview van 24 paginas liggen met een aantal van hun (ben zelf een 2e jaars), en ik ken er ook een aantal (veel conenecties door werk/omgeving).

Maar ikzelf ben niet afgestuurd dus aan mij heb je waarschijnlijk weinig :).
Bel het hoofdkantoor van één van de banken of verzekeraars in Nederland, leg je verhaal uit en vraag naar iemand met zo'n functie. Daar lopen meer dan genoeg van dit soort mensen rond.
Arjan Kapteijn schreef op 11.01.2006 17:33
Maar ikzelf ben niet afgestuurd dus aan mij heb je waarschijnlijk weinig :).

Ik heb niet eens mijn zwemdiploma.:-)
Frank schreef op 11.01.2006 17:36
Bel het hoofdkantoor van één van de banken of verzekeraars in Nederland, leg je verhaal uit en vraag naar iemand met zo'n functie. Daar lopen meer dan genoeg van dit soort mensen rond.

Goed idee!

Maar mocht er hier nog iemand zijn die zijn verhaal kwijt wil, kan altijd nog :P
* Geeft even een schop om het topic onder de aandacht te brengen *
geen zwemdiploma schandalig gewoon (hiermee geef ik ok een bumpje)

sorry had niet naar de datum gekeken
Nee wouter niet omdat onder de aandacht te brengen.

Ja kijk WJ ik ambieer het wel, maarja ik voer het nog niet uit. Vraag het me over een paar jaar weer.

Reageren