Hoi,

Ik ben bezig met de nieuwe layout van mijn website.

Echter heb ik een raar probleem. Als ik mijn browser de naam van mijn website intoets, http://www.dutchville.com krijg ik de volgende melding(in firefox):
Not Found
The requested URL /www;dutchville.com/index.php was not found on this server.

In Internet Explorer krijg ik de melding: kan de pagina niet vinden...

Ligt dit probleem aan mijn site, of ligt dit aan de browserinstellingen??

Zou iemand met zijn/haar browser eens door mijn website willen navigeren om te kijken of het gewoon werkt?? Dan zal het aan mijn instellingen liggen...

Bij voorbaat dank
Joost
Soms doet ie het wel dan weer niet (bij het refreshen van de pagina).
Krijg één keer de melding over iets met een proxy,
Tweede keer die Not found die jij ook ziet.

Dat je in IE een andere pagina ziet dan in FF komt omdat er in IE gebruiksvriendelijk foutpagina's zijn ingeschakeld
www;dutchville.com: ; ipv .

Edit: ow ja, je blijft die melding krijgen (vooral bij guestbook.php en about.php volgens mij, en ook niet bij iedere klik) :s Kloppen alle links in je code wel?
Ja, alles klopt.

Maar nu zie ik ook dat mijn provider(lycos) onderhoud aan het plegen is op sites die beginnen met een D.
Wellicht dat het daar aan ligt...
Als ik de pagina's thuis op mijn eigen apache-server draai, is er geen enkel probleem...

Zal waarschijnlijk aan de provider liggem...

Ik wacht het even af!

thx
Het is wel heel apart in ieder geval. Ik heb het nog nooit gezien iig. Het zou kunnen dat het inderdaad aan dat onderhoud ligt, maar dan ben ik wel benieuwd wat dat voor onderhoud is :)

Ik zou het even afwachten, en na 1 of 2 dagen nog eens proberen. Is het probleem er dan nog steeds even contact opnemen met Lycos.
Ik krijg op overal eerst een foutmelding waarbij er een ; (puntkomma) achter www staat. Dan na één of meer refreshes werkt ie gewoon. Zeer vreemd.
Heb zojuist de content van mijn pagina op de gratis webspace van mijn ISP gezet.
Het loopt helemaal perfect.

Conclusie: het ligt aan Lycos....
jupz je conclusie is juist. Ik raad aan bij iemand anders te hosten. Lycos is niet echt goed.
Ik heb er tot een maand geleden nooit problemen mee gehad.
Nu heb ik om de haverklap een niet werkende statistiek en nu ook nog eens dit probleem...

Ik ga er over nadenken om naar een andere over te stappen...
jupz je conclusie is juist. Ik raad aan bij iemand anders te hosten. Lycos is niet echt goed.

Ik kan over de snelheid van hun server niet klagen. De service is wat anders.
En de reclame ook :-)

Reageren