Ik ben al een tijdje opzoek naar een phpscript waarmee ik bezoekers op mijn site kan laten inschrijven voor deelname aan een lanparty.
Het idee is dus dat ze een formulier krijgen waar ze hun (nick)name en emailadres kunnen invoeren. En of ze meedoen aan een competitie en zoja, met welke andere deelnemer.
Ik ben al een tijdje bezig met php, maar ik beschik nog niet over voldoende kennis om het zelf te programmeren. Hierbij dus de vraag of iemand mij aan een soortgelijk script kan helpen.
aanvragen en goedkoop snel aan een 'ik heb ook een scrippie gemaakt' script komen zijn 2 verschillende dingen
zoeken hier ende google kunne u redden!
?
Onbekende gebruiker
24-01-2006 14:35
wes jij hebt zeker nooit wat nodig gehad he dude. En ook al heb je iets nodig zou als ik degene was waar je het aan vroeg je lekker laten stikken. Wat een kut instelling heb jij zeg.
Grinnnnnnnnn......... heerlijk zo'n discussie en jawel ik had m'n middag dippie dus ik kan er weer helemaal tegen :-)))))
@ Wes : zoals je wellicht hebt gemerkt heb ik de afgelopen weken ook redelijk vaak een remark en opvoedkundig statement hier neergezet voor idemdito luiwammessen.
Discussieren is leuk, behalve als er iemand tegenover je zit die
1) niet van plan is zijn mening aan te passen
2) meningen basseerd op 'gevoel'
3) niets wil of kan onderbouwen..
Overigens ben ik van mening dat je pas een mening mag hebben als je bereid bent jezelf erin te verdiepen, zodat je je mening kan onderbouwen. Zo ben ik op dit moment een boek aan het lezen 'de ideale moslimman' om zodoende mijn buitenlandse klasgenoot beter te kunnen begrijpen :).
1) ik wil mn mening best aanpassen, als hij kan aantonen dat hij niet goedkoop een script zoekt, en dat hij zelf al uberhaupt iets heeft geprobeerd. Of dat hij kan aantonen dat op mysterieuze wijze zijn windows linux of mac na de mileniumbug geen knoppen genaamd 'zoeken' , kan weergeven.
2) ok i get carried away, maar door goede reden , zie ook 1 voor referentie