Ik heb een vraag! Ik ben al een tijdje aan het knoeien met het maken van website's! Nu ik dat aardig onder hand heb, wil ik met php gaan werken.Of beter gezegd gaan klooien. Wat heb ik daarvoor nodig en waar kan ik het duidelijkst een handleiding vinden.
Wie o Wie kan me helpen. Het is me bedoeling om straks een mooi php gastenboek te maken. Dat jullie het ff weten.

Nou ik w8 met smart op antwoord,

Greetz,

Walleye
En wat Bram vergeet te zeggen is natuurlijk dat je op deze website ook het één en ander kunt vinden! :D

Elwin
Jah hier heb ik (bijna) alles geleerd :)
Ik heb het geleerd door een gastenboek te downloaden (simpel gastenboek met php en mysql) en deze uit te pluizen.. dingen weghalen, toevoegen, kijken hoe ze het deden etc. totdat ik het goed door had en ben toen een kopie gaan maken van dat gastenboek met af en toe afkijken.. :)
Hee. dat herken ik... dat wat Bas verteld dan.. :D

Elwin
De eerste keer dat ik hier kwam kwam door een brak lycos gastenboek, toen heeft Bas er een voor me geschreven en sindsdien ben ik hier :)
ik ben hier ooit gekomen omdat ik een goede tutorial voor supern00bs nodig had, die er dus niet was. Met de hello world tut kan je niet zoveel.

Uiteindelijk ging ik uiteraard ook gewoon scripts downloaden en aanpassen, veranderen, bekijken, testen, herschrijven, etc.
Ik ben ooit gebegonnen met de het downloaden van scripts. verbeteren en later zelf maken van scripts. enzo verder
En die scripts download je hier? Of heb je daar ook weer een site voor? Alles is welkom!

Reageren