Gegroet allen :D!
Ik werk momenteel aan www.fonkey.be en ik zoek, net als mij, jongeren (of ouderen) die mee willen helpen aan de site zonder druk whatsoever.

De site zelf gaat over Games and Music..

Gewoon een relaxte site waar jij aan kan meehelpen,
geïntereseerd in een layout maken of programmeren en scriptjes testen?
mail me dan op [email protected]

thx!
Wel een errug algemeen bericht. Wees eens wat specifieker. Die website wordt niet 123 voor je gemaakt terwijl je casht door advertisments.

Hmpfg.
okey :)
Wel, www.fonkey.be wordt een site die vooral over muziek en games gaat, dus ik zoek wat mensen die bezig zijn met muziek en gamen;)

Op www.fonkey.be zullen ook soundsamples van beginnende groepen up te loaden zijn enz, en alle types discotheken, opera's (:P Ja, ook opera's :P) , enz op locatie te bezichtigen. Een goede idee in mijn ogen.

Voor games worden wat reviews geschreven, niet té ingewikkeld :)

dus, to the point: ik zoek mensen die graag zouden meehelpen aan een layout werken en wat php schrijven, liefst een layout :]

Greetz,
A Monkey who is Fuunkeeeyy!

stuur een e-mail naar me mocht je geïntereseerd zijn ;)
We snappen waar de site over gaat, maar wat zit er in voor jouw en wat voor de maker. Haal jij geld binnen via ads, dan wil de maker er ook wat van - en daar heeft hij IMO recht op. EN zo te horen aan je plannen zit er nogal wat werk in.
Ligt het aan mij of werkt fonkey.be nog niet?
ligt niet aan jou
ja! ik help mee voor de discotheken in belgie :D
www.fonkey.be is al geregistreerd maar er is nog geen lay ofzo.

Ook zit er voor mij nix in, ik zou graag beginnende bands helpen, enz.. Mederwerkers krijgen natuurlijk een link naar hun site, en er wordt reclame voor je gemaakt als je de lay maakt :)

Het hoofddoel van www.fonkey.be is een website over muziek (alles wat ermee te maken heeft) en games, beginnende bands helpen (neen, ik heb er geen :p) , games promoten, mss ook een software afdeling of iets anders,..maar dan wordt het mss te "geeks". Ik wil een coole, aantrekkelijke site maken.

Srry voor de lange, onduidelijke post
Je moet bij jezelf nagaan of er wel vraag is naar zo'n site. Of het niet bestaat, wat die site gaat toevoegen aan de bestaande sites, hoe je een community wilt opbouwen, hoe je de kosten wilt gaan betalen etc.

Een idee is vaak een stuk minder goed als er eenmaal wat dingen op papier staan. En het is zonde om tijd te investeren in iets wat per definitie al kansloos is.

Zou jij veel tijd investeren als ik je vraag om mee te helpen aan een fansite voor een bepaald merk tandenstokers?
Nooit geschoten is altijd mis
De tijd die je erin stopt kan je ook beter besteden imho.

Reageren