ik heb al gekeken op google naar een script dat er voorzorgt dat als je provider mozilla is er een andere tekst komt te staan als de website.
Bv: "Deze website is alleen geschikt voor IE"
ik weet dat het onnozel is om voor maar 1 provider een site te maken maar tog moet het.
Kan iemand me hier mee helpen?
?Onbekende gebruiker
21-01-2006 11:44
En als je eens een mooie valide site hebt gemaakt (XHTML 1.x) dan doet ie het niet in IE :'(
Das meestal zo dat valide sites het in IE niet doen :-P maar toch :'(
Overigens betekend 'valid' niet altijd 'perfect'. Ik ken zat mensen die een prachtige valide website kunnen maken die er onder iedere browser ruk uitziet...
?Onbekende gebruiker
21-01-2006 12:51
gewijzigd op 21-01-2006 13:04
Gaat niet op in mijn geval. Mijn site doet het in Opera en Firefox dus :-)
En wat voegt een validation-button nou toe aan de website? Helemaal niets! Wanneer iemand wil weten of een site html-valide is, kan hij/zij dit zelf valideren via w3.org. Slechts een fractie van de bezoekers zal dit waardevolle informatie vinden. 0,0000000000001%, maximaal...
Wat ik uit de discussie begrijp, is dat niet-IE browsers uitgesloten moeten worden om de simpele reden dat de scrollbar niet wordt ingekleurd? Vind ik zo'n beetje het slechtste argument om een browser te weigeren.
Als je het leuk vindt om een scrollbar te kleuren, dan moet je dat vooral doen. En laat degenen die een andere browser hebben dan lekker naar een grijze scrollbar kijken.
@Willem: Dat is nu een hele fraaie samenvatting! Het verschil tussen geen toegang tot de site of een grijze scrollbar zien vind ik ook nogal groot. Ik ben benieuwd hoe de opdrachtgever daar over denkt.