hey ik heb een login systeem en nu wil i kde volgende dingen en weet niet hoe het moet of als het kan ik wil graag als bijf pietje inlogt dat hij dan bij Info kijkt dat hij de info ziet die ik daar inzet bijf zijn Gameserver ip of zo hij kan dat niet veranderen en als bijf iemand anders inlogt dat hij een ander info ziet tevens zou ik willen dat ik die info zo kan bewerken per member wie zou mij kunnen helpen a.u.b.
Ik neem aan dat jij bij het inloggen zijn gebruikersID wegschrijft in een sessie? Vervolgens kan je gewoon de juiste informatie uit de database vissen.
jah i kwil dat mensen een eigen info hebben wat ik hun geef ik snap er nix meer van wie kan me helpen mail me dan [email protected] dan geef ik je ftp en dan kijken we ersamen naar
jah i kwil dat mensen een eigen info hebben wat ik hun geef ik snap er nix meer van wie kan me helpen mail me dan [email protected] dan geef ik je ftp en dan kijken we ersamen naar
Er zijn geen mensen hier die je op deze manier willen helpen denk.
Ik ben zelf namelijk ook te lui om jou eerst te emailen, daarna te ftp'en en dan eindelijk het probleem op kunnen lossen.
Je kan het beste je code hier posten.
Werkt je loginsysteem met sessies?
Ik heb volgende week eindelijk een week vakantie :)..
Nieuw:
Totaal herschreven, dit keer voor een ander doel (vorige keer snel voor een vriend, deze keer om aan de community cadeau te doen), een goed voorbeeld voor de community (programmeertechnisch, op een nette manier), bansysteem (mensen die gebanned worden krijgen een scherm te zien voor hoelang nog, waarom, door wie, contactform etc), profielen (je kan dus je nickname vastzetten) zodat mensen zich kunnen registeren (+kleine profielen pagina, zo ongeveer als phphulp) en nog wat kleine dingetjes.
Uiteraard met een prachtige admin zoals jullie gewend zijn :P.