hoi
Ik ben eigenlijk nieuw hier. en heb even een vraagje: Als ik via een php een emailtje verstuur, wordt die gestopt bij een x aantal tekens. Ik wil lange emailtjes sturen die dus halverwege de zin oppeens stoppen, en als ik het verhaal langer maak, stopt ie weer na hetzelfde (x) aantal tekens.
ik verzond het eerst met de mail() functie, nu heb ik het op advies van een vriend laten versturen via PHPMailer of zoiets, maar hij geeft nog steeds hetzelfde probleem. Ik hehb al in de instellingen gezocht, maar kan daaar ook nix vinden :(

Weet iemand van jullie misschien iets? of hebben jullie dit ook eens gehad? plz tell me xD

Jelmer
Dat kan idd kloppen...
Geef je wel de goede headers enz... mee?
weet ik niet..

maar ik krijg (nu pas) een mailtje van die test van Jan. en daar staan wél alle tekens in.. maar dát is gewoon text...
ik zelf verzond HTML 8-)
als je een andere smtpserver wil kan je gmail gebruiken maar dan heb je wel gelijk ook een ander e-mail adres ([email protected]).
mm, heb ik zonet ook al geprobeerd, maar dat wil ik eigenljk niet ...

het emailtje gaat trouwens over een bevestiging van een bestelling in een webshop (in aanbouw, wordt later op anders server van host gezet)
oja en als je voor gmailkiest wilikje wel een uinodeging sturen.

Reageren