Zelf heb ik hosting maar alleen,
ik heb geen unlimited bandbreedte,
kan er mij iemand webhsoting lene die 5giga heeft en unlimited bandbreedte heef?
Dan zouk je echt zeer dankbaar zijn:d

Alvast bedankt;)
manaus schreef op 28.01.2006 14:24
ik dacht van wel;)
als je naar gameservers kijkt... bv

En als het onder unlimited noemen zijn het oplichters...

Maar opzich is het unlimited aanbieden bij gameservers niet unlimited want er zit dergelijk een limiet aan. Voorbeeld

Game X verbruikt 8kb/s
12 slots
24/7 bezet
Maand heeft 30 dagen
Dan is het verbruik wat de server maximaal verbruikt
8 * 60 * 60 *24 * 30 * 12 = 237 GB per maand.

Dit bedrag zal altijd lager uitvallen om dat verbruik per slot altijd lager is en de server nooit 24/7 vol zit...
Unlimited is een gek woord, maar ik heb toch weldergelijk een 100Mbit uplink op het schoolnetwerk, -> 1Gbit uplink naar HU -> 10Gbit uplink naar SURFnet5 PoP Utrecht beschikbaar. Unlimited is het niet, maar er is ook geen limiet zegmaar. Maar wel binnen het redelijke, wat weer een FUP is, maar ook weer niet...

Maar om dat nou te gebruiken voor mensen die een gratis ftp server willen... neu. Leg dan maar gewoon zelf wat geld neer.

Wazig, ja... handig, zeker :).

Overigens, voor zo'n 100 euro per maand hang je je eigen machine in een rack, en dat is dan met 250Gb dataverkeer en met inbegrip van services en een UPS.
En nederlands praten helpt soms ook al een beetje..
Laat maar ik krijg van me vriend een dedicated server met 390giga bandbreedte :d
Toch bedankt voor jullie info:d
Beste vriend heb je dan? Als die geld te veel heeft, kan die mij ook zo'n server doen?
B-one.net:

B-one offers unlimited data movement (Traffic) for all our hosting packages provided it does not violate our Terms of Business. It means you are not allowed to use your webspace for file downloads, file sharing or other activities explained in our Terms of Business.
neej hij host servers en daarom krijg ik dereentje vna hem kga der een paar gameservers op late draaie:d
anders kijk je is op www.downfire.com

heeft miss niet zo heel erg veel opslagruimte, maar verder een top host, voor noppez

Reageren