He mensen.. ik begin over een zeer korte tijd een website genaamd clanlinks.nl.. De website is al af alleen zoek ik nog clan die de website willen testen..

Ben jij nou een leader van een clan en heb je een clan website, reageer dan ff :)
meldt ! _o/

Kep 2 clans :)
check mijn opties -> interne mail ;) staat het URL adres :)
ik dacht al, waar komt die pop up vandaan O_o
direct ad-aware opstarten... :P
Ey, UT2003 staat er niet bij :@

:/
anyway, ik heb me gewoon aangemeld voor unreal tournament 1 :)
en ik heb een extra lid toegevoegd, en dat gaat ook goed. Alleen heb ik een vraagje:

kan het zijn dat je met 1 account controle kunt hebben over 2 of meerdere clans, of dat je (zoals op clanbase) verschillende accounts aan elkaar kunt linken ?
hmm.. nee dat kan niet .. het gaat echt per clan.. zal er eens over na gaan denken :)
2 dingetjes :)

1) Je pakt halflife en counterstrike als 1 spel, terwijl het eik 2 verschillende spellen zijn

2) klopt het de clan id1 heeft, en gna|sickness id2 ? ik kan me eigen id namelijk niet terugvinden :/

[edit] of pak hij de clan + de clanleader als 1 id ?
leader en clan zijn 1 idd.. :) en plaatje van counter-strike moet ff half-life worden, en dan de 'mod' counter-strike.. heb het systeem al tijdje geleden gemaakt.. dus laat het zo maar .. kost te veel tijd om dhet nog eens te wijzigen :/

maar plaatje is een beetje verwarrend idd.
Het systeem zit verder goed in elkaar! En die war results, die worden verder alleen bij je clan gegevens bijgehouden, maar er is verder geen sprake van een ladder, of wel ?

Reageren