Ik weet dat ik hier geen reclame mag plaatsen voor bannerplekken maar dit is iets anders.
Ik heb op Onlineplezier.nl bannerplekken vrij de eerste 5 mensen krijgen van mij 5000 views kado.
Waarom ? Omdat ik gewoon ruimte over heb.
Wat moet je er voor doen ? je plaatst hier ( of pm me ) een bericht met Naam, Email, en je krijg dan een reactie terug.
Let op alleen de eerste 5 mensen

100% GRATIS
plaats gewoon bij het begin geen banners op je site... dat schrik je niet zoveel bezoekers af :)
Maar er staat alleen onder een banner die schrikt toch niet af
Als je weet dat je geen reclame mag maken, waarom doe je het dan toch?
Dit doe ik gratis willen jullie dan geen banner op iemand anders zijn site dan niet hè.
Ik vraag er niks voor
Moet ik ipv Onlineplezier.nl dan : De site die niet genoemd mag worden zetten ?
Wat is het nut van gratis banners? Opvulling van de site? Kies anders een willekeurig goed doel uit!
Omdat het gratis is wil het niet zeggen dat het geen reclame meer is...
En nee, ik hoef geen banners op iemand anders zijn site.
Dat noem ik tegenwoordig namelijk geen reclame meer. Maar gewoon ruimteverspilling.
DAt idee va arjan was ik nog niet op gekomen ik zal es kijke of ik een goed doel kan vinden ;)
Maar waarom wil je dat eigenlijk? Webmasters willen geen banners plaatsen, maar moeten wel om de kosten te verminderen...

Maarom zou je dan banners plaatsen waar je niks aan verdient?
Omdat niemand bannerviews wilt hebben zelf niet voor 0,75 cent ( 1000 views ) en kliks kan ik niet verzekeren of ik dat erop krijg en op mijn site zit een mooi bannersysteem wat precies is ingebouwd en heb echt geen zin om dat eruit te halen en ik ga ook niet naar popups overschakelen dat is so irri popups

Reageren