Edit:
Het edit gedeelte is niet echt optimaal. Je kan geen geselecteerde tekst aanpassen. Wat ik toch wel handig vind, UBB tekst kan ik zelf wel typen.
Maar ook dit is mijn persoonlijke voorkeur :)
Ik heb het niet op die mambo-achtige cms systemen. Teveel 'zooi' die je niet gebruikt, te onveilig en te ingewikkeld. Oeh, en klote aan te passen naar je eigen wensen.
Ik zit er nog tegen aan te hikken om zelf de 1e opzet van een CMS te maken.
Heb een prachtig voorbeeld op mijn site staan: DEMO maar dat zou betekenen dat de gehele site opnieuw gemaakt moet worden...
Wat ik nu voor een andere site nodig heb is een CMS achtig iets wat de tekst kan wijzigen en ik ga dan nu hiervoor dan eerst maar is wat bedenken.
Kan jouw (Arjan) nieuwssysteem mooi als voorbeeld gebruiken.
BTW ook totaal off topic maar ik ben dus nu een paar dagen aan het surfen met firefox en ik moet zeggen hij is net als goede wijn.
Eerst wennen en dan na verloop van tijd vind je hem echt beter.
Vooralsnog laadt deze site giga sneller om maar is wat te noemen.
Een echte aanrader als je het mij vraagt.
Ja trouwe IE gebruikers eerst is het wennen maar echt na verloop van tijd denk je hoe stel ik hem in als standaard browser.....
v2 word supermooi, helaas afgelopen week niet zover gekomen, maar heb over 2 weken weer een week vakantie. Stuur anders een mailtje, dan zal ik je wat voorbeeldjes mailen..
BTW ook totaal off topic maar ik ben dus nu een paar dagen aan het surfen met firefox en ik moet zeggen hij is net als goede wijn.
Eerst wennen en dan na verloop van tijd vind je hem echt beter.
Heb je al eens gekeken welke extensies er allemaal beschikbaar zijn? Wellicht zitten er voor jou ook nog wel een paar leuke tussen. Zie https://addons.mozilla.org/extensions/.
Veel plezier er mee!
Edit: Dit is mijn favoriet! Dit maakt het zo veel eenvoudiger om valide (x)HTML te produceren, iedere pagina wordt direct gevalideerd. Ik kan niet meer zonder.