http://www.ds-gamer.nl

Als je kijkt naar deze site, dan zie je dat bij elke preview en review je een reactie kan toevoegen.
Is daar een script voor?

En is het dan mogelijk om te reageren als je geregistreerd bent op een SMF forum?
@ Rob

Daar is inderdaad een script voor.
heb je zelf al iets bedacht hoe je het aan zou gaan pakken of heb je zelf al een deel van een script?

Mvg,

Erik
Vaak worden voor zulke situaties zogenaamde 'nieuwssystemen' voor gebruikt. Hier in de scriptlibery staan er wel enkelen, maar als je een beetje handig bent met google zul je er ook nog duizenden vinden.

Het is alleen eventjes kijken wat je presies wilt, scripttaal, mogelijkheid dat alleen geregistreerden kunnen reageren, gebruik van flat-files of een database etc.

Zoals sommigen weten ben ik ook weer bezig met een v2 van mijn nieuwssysteem, maar ivm drukte op school zou je dan wel even een weekje of 2 moeten wachten.
en als je een beetje handig bent met php kan je dr zelf een bouwen! maar idd geef ff een voorzetje of iig iets wat aangeeft dat je er zelf ook iets aan gedaan hebt al

@erik, doe es je ouwe avatar :) dies leuker want ik heb geen id wat dat moet zijn :p
@ Rob : en om nu is iemand een compliment te geven dan is dat in dit geval Arjan. Hij heeft een PRACHTIG nieuwssysteem met verschillende rechtenniveaus geschreven.

HIER

kan je hem vinden!!
Hoe lang ben je er mee bezig?
Ik wou het vorige week afhebben, helaas heb ik een vrij druk leven (5dagen in de week een drukke opleiding, vrienden, maar ook werk (schuitema & nog wat projectjes), phphulp vmware ideeën uitwerken :P).

Ik ben vorige week begonnen met die v2, dus opzich loopt het lekker. Als de komende week niet zo druk is, en ik kan van mijn vakantie gebruik maken (na volgende week) dan hoop ik het dus af te krijgen. Dus zeg 2 weken :).
Ik kan alleen maar zeggen het is het wachten waard!!
Suc6 Arjan :)
Maar als ik die eerste zou gebruiken dan moet het lukken?

En als ik die tweede daarna neem, is het dan makkelijk om over te stappen naar V2 van V1?
Woa, opzich zou het niet zo'n punt moeten zijn. Je zou dan alleen iets moeten schrijven wat de database van v1 naar v2 omzet. Het is namelijk een compleet ander iets zegmaar :P.

Volgens vele werkt V1 ook prima, maar je moet niet naar de code kijken, dat is een zooitje.

Reageren