Deze heb ik vandaag in elkaar geknutseld. Ben benieuwd naar jullie reacties. Het is me vooral te doen om crossbrowser-compatibility.
Scrollbalken kleuren kan alleen in IE5+

Dus daarom niet gebruiken...
Ik heb Mozilla Firefox 1.6a en ik zie geen schuifbalk.
Sebastiaan schreef op 12.02.2006 11:51
Ik heb Mozilla Firefox 1.6a en ik zie geen schuifbalk.

1.6!?
FF 1.5: Geen scrollbalk
Opera 9: Geen scrollbalk

Simpel, maar toch mooi Jan (:
jasper schreef op 12.02.2006 11:30
met schuifbalk:

http://nevens.no-ip.com/phphulp/bachhh.jpg

Tnx Jasper,

Netscape gaat blijkbaar dus weer net iets anders om met het boxmodel waardoor die overflow: auto wat eerder in werking treedt. Als ik die tekst daar een paar pixeltjes smaller maak, zal het wel weg zijn.
Voor wat betreft de FF gebruikers die een balkje zien: surfen jullie met versie 1.0 ?
FF 1.5 geen balk.
Ziet er leuk uit. Ik vind alleen de letterkleurtjes in de Shout een beetje onduidelijk met name dat grijs
@ Jan : ik heb je screenshot nu vergeleken met wat ik zie en ik zie hetzelfde wat jij nu ziet :)

@ Raymond : dank je wel !

@ All : jammer van de gekleurde balkjes vond/vind dit altijd wel geinig en mis het ook met de FireFox als ik heel eerlijk ben...
is wel een leuke site, vind het alleen jammer dat je gewoon nergens anders heen kan, ligt waarschijnlijk niet aan jou hoor jan, dat is natuurlijk de opdracht van de opdrachtgever, maar misschien zou het leuk zijn als je op de onderwerpen in de agenda kunt klikken.

ik zie idd ook de schuifbalk, ik heb FF 5.0
FF 5.0? doe je goed =P

Reageren