Ik ben 47 zit al jaren in de ICT maar niet als programeur. Ben pas 1/2 jaar geleden begonen met PHP. en Hier (op phphulp) zitten best een paar goeie PHP'rs die je als een vraag (duidelijk en begrijpelijk) stelt je serieus willen en kunnen helpen. Het zijn allemaal vrijwilligers dus verwacht niet dat je altij binnen 10 minuten antwoord krijgt.
Ik ben ook naar allelei documantatie en websites op zoek. als je wat specials zoekt....er is altijd wel iemand die de een of andere link voor je weet
Succes met PHP/Mysql
Hoi Rob,
Voor het maken van een webshop heb je wel een hoop php kennis nodig.
Ik kan je in ieder geval aanraden veel tutorials te lezen en scripts te bekijken (je kan er een hele hoop informatie uithalen).
Er zijn op internet ook wel gratis webshops te verkrijgen die je gewoon kan downloaden.
Ik zou zeggen: bekijk die eens en probeer te begrijpen wat het script doet.
Alles kan je leren mits je dit wil :)
Hier kunnen we je met veel dingen helpen en ook zo dat zowel jij als ik het nog steeds begrijpen.
Zelf ben ik met vallen en opstaan verder gekomen en vooral veel lezen (ook van andere toppics) en hier aan tekeningen van maken zodat je op een willekeurig moment wanneer je zelf vast zit terug kunt bladeren.
Er wordt hier heel veel gedeeld en besproken en zit je gericht met een probleem dan kan je altijd gericht vragen stellen.
Veelal heb je in een redelijk termijn (binnen een uur is mijn ervaring) antwoord.
Vooropgesteld dat je vraag serieus is en je zelf ook serieus met PHP aan de slag bent.
Zelf denken en zelf oplossingen aandragen is natuurlijk ook ZEER gewenst en als zit je dan fout dan weet je meteen waar je gedachtengang dan niet helemaal dat gene was wat het zou moeten zijn.
PHP leren is mijnsinziens een kwestie van doen en goals stellen en kijken of je die kunt halen in je eigen tempo :)
Heel veel suc6 gewenst en kan ik je ergens mee helpen aarzel niet om te vragen!!