Wat is nu echt goed !!

om php te leren ik heb al allerhande boeken gekocht en door gelezen snap er wel niks van maar toch

echte cursussen voor dummy`s worden er niet gegeven

online cursussen zijn er wel ......maar ook weer niet

pffff ha ha ik heb zelf wat site`s met php maar als ik wat moet veranderen is het drama dus wil gewoon de basis leren

groeten en ave

ROb
Je leert er veel van door te zeggen van bv.

Ik wil een login systeem maken. Elke keer dat je een vraag hebt vraaag je hem hier... dan begrijp je het:)
beste Woopie

dat is zeker waar maar ik denk dat de mensen dan wel een beetje zout van je worden als je alles vraagt ik kan nl helemaal niks zeg maar

ja wel een beetje html en thats it

groeten en ave

ROb
Ik snap ook nog weinig van PHP maar met de hulp die ik hier krijg beging ik het steeds meer te begrijpen.

hoi hoi markla

ik hoop ook wat wijzer te worden

ik ben 41 en heb me leeftijd ook een beetje tegen denk ik

was 15 jaar geleden een topper in html ha ha nu een kneus

groeten en ave

ROb
Rob,

Ik ben 47 zit al jaren in de ICT maar niet als programeur. Ben pas 1/2 jaar geleden begonen met PHP. en Hier (op phphulp) zitten best een paar goeie PHP'rs die je als een vraag (duidelijk en begrijpelijk) stelt je serieus willen en kunnen helpen. Het zijn allemaal vrijwilligers dus verwacht niet dat je altij binnen 10 minuten antwoord krijgt.

Ik ben ook naar allelei documantatie en websites op zoek. als je wat specials zoekt....er is altijd wel iemand die de een of andere link voor je weet
Succes met PHP/Mysql
beste markla

ik heb zelf een gratis veiling

www.aquarium-veiling.nl

ik wil gewoon zo iets zelf kunnen maken of veranderen

nu ben ik altijd afhankelijk van andere

ik vind het leuk om gratis dingen of shops op het web te zetten voor een speciale doelgroep

ik zie dit als een soort hobby

voor 30-40 euro per jaar heb je tegenwoordig ene host

en als je 1 keer uit gaat ben je het ook kwijt

de ellende is alleen dat ik nu me shop moet laten maken en dat is zeker niet gratis

dus al met al wordt het toch nog een dure hobby zeg maar

betaal voor een shop of zo iets wat ik nu heb 200 euro

groeten en ave

Rob
Hoi Rob,
Voor het maken van een webshop heb je wel een hoop php kennis nodig.
Ik kan je in ieder geval aanraden veel tutorials te lezen en scripts te bekijken (je kan er een hele hoop informatie uithalen).
Er zijn op internet ook wel gratis webshops te verkrijgen die je gewoon kan downloaden.
Ik zou zeggen: bekijk die eens en probeer te begrijpen wat het script doet.

Mvg,

Erik
hoi hoi Erik

ik weet dat je er een hoop kennis voor nodig hebt

maar ik dacht doe ff vanaf de server knippen en plakken

en wat veranderen maar nee hoor ha ha

ellende allemaal

maar goed ga me zelf er eens in verdiepen

wat voor programma is het beste om php te schrijven of althans te zien

kladblok wordt gebruikt voor het schrijven maar om het resultaat te zien heb je toch iets nodig ??

groeten en ave

ROb
Alles kan je leren mits je dit wil :)
Hier kunnen we je met veel dingen helpen en ook zo dat zowel jij als ik het nog steeds begrijpen.
Zelf ben ik met vallen en opstaan verder gekomen en vooral veel lezen (ook van andere toppics) en hier aan tekeningen van maken zodat je op een willekeurig moment wanneer je zelf vast zit terug kunt bladeren.

Er wordt hier heel veel gedeeld en besproken en zit je gericht met een probleem dan kan je altijd gericht vragen stellen.
Veelal heb je in een redelijk termijn (binnen een uur is mijn ervaring) antwoord.
Vooropgesteld dat je vraag serieus is en je zelf ook serieus met PHP aan de slag bent.
Zelf denken en zelf oplossingen aandragen is natuurlijk ook ZEER gewenst en als zit je dan fout dan weet je meteen waar je gedachtengang dan niet helemaal dat gene was wat het zou moeten zijn.

PHP leren is mijnsinziens een kwestie van doen en goals stellen en kijken of je die kunt halen in je eigen tempo :)

Heel veel suc6 gewenst en kan ik je ergens mee helpen aarzel niet om te vragen!!
Jeetje allemaal

als het hier nioet kan leren ...........:-)

dus het beste is gewoon om iets te doen

ik heb al eerder mijn site vermeld.

is deze veel te moeilijk voor een beginner of is het logica?

ik ijk wel eens naar de docs op de server en ize er wel een bepaalde logica in

html kon ik wel raad mee maar dit is toch totaal anders

groeten en ave

ROb

Reageren