Ik zoek een script waarbij je producten kunt vergelijken, bijvoorbeeld je hebt een site met 10 telefoons, en je wil er 4 vergelijken, dat je dan die 4 kan aanvinken en dat ze in een volgende pagina of een nieuw venster in een schema komen te staan, met hun eigenschappen, weet iemand hoe je dat script moet maken, of of er al een soort gelijk script is ?

Je zou me egt heel erg helpen !
Alvast bedankt!

Everzz
1 probleem wyger werkt niet, en lycos doet het registreren het neit, dus ben ff voor andere aan t zoeken maar die meoten wel php ondersteuenen
Voor locaal testen kan je ook prima zelf een webserver installeren, daar heb ik eerder een handleiding voor geschreven: klik.

En als je een router+een redelijke pc hebt zou je ook eens kunnen kijken naar mijn vmware oplossing.
die test werkt gelukkig al:D nou de normale scripts nog , want stel ik kopieer vna een site(A) gwn om te testen een script dan werkt ie niet bij mij terwijl ie exaxt t zelfde is..

klik hier is mijn eerste formulier:D ik begin het al te leren wel helemaal op het begin amar dat maakt niet uit
ik heb ook hulp nodig bij dei database denk want, ik had m in acces gemaakt, ik ken dat andere programma niet(A)
Kopieren van andere sites.. en als het werkt ben je direct tevreden? Beveiliging van de website (forms/database), stabiliteit, (code netheid) e.d. interesseren je minder?

Zeer beangstigend voor de 'klant' voor wie je het project realiseerd ):
neej sorry, ik heb alleen de codes van een site, ik kan nie tuit mijn hoofd codes verzinnen als k t nog nooit gedaan heb hoor(A)
waar kan ik my sql downloaden voor database te maken?
oke wie kan mij verder helpen
klik hier

nu wil ik dat de geselecteerde dingen in het volgend scherm komen te staan?
Op pagina 2 staat een prachtig uitgewerkt voorbeeld van mij, waarom negeer je dat?

Reageren