Ik zoek een script waarbij je producten kunt vergelijken, bijvoorbeeld je hebt een site met 10 telefoons, en je wil er 4 vergelijken, dat je dan die 4 kan aanvinken en dat ze in een volgende pagina of een nieuw venster in een schema komen te staan, met hun eigenschappen, weet iemand hoe je dat script moet maken, of of er al een soort gelijk script is ?

Je zou me egt heel erg helpen !
Alvast bedankt!

Everzz
kun je me helpen met die database?
Grinnnnn vlgns mij gewoon zelf aan de slag met de opzet van een database !!!
<form method="POST" action="test.htm" webbot-action="--WEBBOT-SELF--" onSubmit="location.href='http://members.lycos.nl/dongen88/test.htm';return false;" webbot-onSubmit>
<!--webbot bot="SaveResults" U-File="test.htm" S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="TRUE" startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" i-checksum="43374" endspan -->
<p><input type="checkbox" name="Pakket1" value="ON">Pakket 1</p>
<p><input type="checkbox" name="Pakket2" value="ON">Pakket 2</p>
<p><input type="checkbox" name="Pakket3" value="ON">Pakket 3</p>
<p><input type="submit" value="Vergelijken" name="Pakket1, Pakket2, Pakket3"><input type="reset" value="Invoer wissen" name="B2"></p>

</form>

Dit zie ik overigens als form in je bron staan....
Dat ruikt naar MS FrontPage (:.. *yummy*
Everzz schreef op 17.02.2006 11:02
kun je me helpen met die database?

We doen niet anders bij PHPhulp :)
Iets anders is volledig voorkauwen...

Dus hupsakee aan de slag en lezen over opzetten van database en hier kom je aan door de tuts hier op de site door te nemen en te maken of gewoon googlen :)

Suc6 en..............kom je er niet uit dan trek je natuurlijk bij ons aan de jas!!
Kan dat nie t?
damn HELP!
Je kan is beginnen met dit:

door de tuts hier op de site door te nemen en te maken of gewoon googlen

:)
ik heb die my SQL maar dat gaat over servers, ik zit allemaal te googleen alleen heef tiemand een directe download link, dan ga ik via de tuts hier lezen en de kleine dingetjes maken!
Bedankt doei!
nu nog het programma...

Reageren