Voor wie het gemist heeft: morgen hebben we het PHP uitje. Heb je je aangemeld, dan heb je een e-mail ontvangen (helaas met wat gekke tekens er in :P) en hoop ik je morgen tegen het lijf te lopen in Utrecht.
lotte, wat ik vandaag gemerkt heb is dat de meeste van ons eigenlijk hele volwassen en serieuze lui zijn. Totaal tegen de verwachtingen in niet van die lompe boeren die dorpen platbranden en graag naar aapjes kijken :+.
Ik denk dat als je je vader uitlegt hoe gezellig het hier is en je regeld dat ook Lissy komt... dan wil je vader er best over nadenken ;).
Overigens over de kosten... Ja een dagje dierentuin gaat je waarschijnlijk wel 13 euro intree kosten, maar als je zelf eten en drinken meeneemt vallen de overigen kosten wel mee. Als we kijken naar vandaag dan ben ik 12 euro kwijt voor 2 kopjes thee, een cola en een uitsmijter.
Het leuke van een echte activiteit is dat je echt wat te doen hebt zegmaar. En andere activiteiten zijn vaak ook een stuk duurder (karten, paintbal etc). Voor 15 euro een hele dag in de dierentuin is eigenlijk niks...