kan iemand mij helpen met php apache die werkt bij mij niet

ik gebruik easyphp

als ik iemand mij ip adress geeft dan ziet ie niks maar er moet wel iets te zien zijn
kan iemand mij aub helpen met dit
Kan je uberhoud inloggen op dat apparaat? En weet je al wat je externe ipadres is? En je weet zeker dat je vrienden niet via dat externe ipadres erop kunnen?
uhmm... nee dat wist ik nog niet en nee je kan er niet op in logg maar je kan wel via een ip op dat ding gaan
Misschien kan je de instellingen van je router veranderen via de site van de provider, dat is bij kpn namelijk ook het geval.
Hoi Fred,

Tuurlijk kan je inloggen op je @home modem. :) Heb hem zelf ook 2 maanden gehad en toen weer snel weggedaan.. :) Maar dat lag aan de regio. :)

Ik weet zo niet het adres uit mijn hoofd maar ik weet wel dat het in de bijgeleverde papieren staat. En je zult als je een webserver online wilt zetten een iptable moeten maken die je externe ip aan je interne ip van je webserver koppelt. Volgens mij zat er geen makkelijke manier in waardoor je alleen wat nummertjes in hoeft te vullen. (voor mij is het al wel 3 jaar geleden dat ik zo'n @home modem heb gehad) dus lijkt me dat er nu wel nieuwe types zijn.

Ik hoop dat ik je wat vooruit heb kunnen helpen.

Suc6
Modems die @Home gebruikt zijn:

Motorola Arris CM450B (met kleine gaatjes aan de zijkant) en Motorola SB5100E(met 6 sleuven aan de zijkant). Weet niet welke je hebt vandaar de tekst tussen haakjes.
ik heb een Motorola SURFboard 5100e
dus met die 6 sleuven aan de zijkant

das gewoon logisch probleem. Den provider blokkeert de standaardpoorten. Waarschijnlijk kun je geen sites runnen vanop uw pc. Wat ik kan aanraden is het poort wijzigen in http.confg van Apache.

Je kunt dan zelf ne poort kiezen vb 3928.

NIET bij den ipadres, maar bij Port zodat elke ip-adres ook automatisch het poort meekrijgt (dynamische ipadressen)
uhmm ik snap niets van porten dus zou jij mij een beetje kunne helpen

Reageren