Hallo allemaal,

Willen jullie mijn site even bekijken.
En dan zo veel mogelijk commentaar geven.

-Kleur gebruik
-Banner
-Menu
-Leesbaarheid
-Algemene indruk
-Wat kan er beter?
-enz.

Ben pas 3 maanden bezig met php ;)

De website
tis vrijdag weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

vandaar :)

*dance*dance*dance*
wes schreef op 24.02.2006 15:11
tis vrijdag weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

vandaar :)

*dance*dance*dance*

Oh, gelukkig anders hadden we misschien een php-dokter langs moeten sturen .......
Ik vind de site best mooi, alleen dat plaatje (reclame?) in het midden vindt ik een beetje....

staat gewoon niet mooi...
Lycos is geen probleem behalve dat ze af en toe uit de lucht zijn

kijk dan eens op www.hostingpakketje.nl
die zijn een stuk goedkoper en betrouwbaarder..
ik heb er zelf ook mijn site
www.otblokhok.nl
Lycos is geen probleem behalve dat ze af en toe uit de lucht zijn

En als iets belangrijk is, is het betrouwbaar wel. Voor een 2000mb kies je en voor die 5 databases ook, maar betrouwbaar staat er nooit, maar is veel belangrijker.
bij hostingpakketje krijg je 50mb webspace, dit is wel wat weinig, maar ook gratis, je betaalt alleen je domeinnaam, verder kun je denk ik wel onderhandelen over meer webspace...
ik lig nooit uit de lucht.. :)
Even wat design puntjes van mijn kant:

- De site is duidelijk wat betreft structuur, waar je wat kunt vinden. Echter vind ik het design ietswat aan drukke kant. Dat komt denk ik door de stippelijnen en de opbouw van de verschillende 'blokken' met info. Als je veel tekst hebt op een site moet je wat meer 'ruimte' creeren door juist met grotere kleurvlakken te werken ipv lijnen.

- wat betreft kleuren zou ik niet zozeer kiezen voor zalmroze, dat is wel erg gericht op 1 doelgroep. Ik zou kiezen voor neutralere kleuren en toch wat 'meer' kleur.

Maar overall indruk: goede site, ik denk zeker dat veel mensen op de informatie af zullen komen.
@Renske

-Grappig dat het nu weer te saai is qua kleur en nog steeds te druk.

-Ik had in het begin erg veel banners en kleur en heb dat bijna allemaal aangepast.

-Dus ik kan beter de stippellijntjes wegdoen en dat blok een duidelijker kleur geven? Moet ik dan denken aan pastel kleuren of hardere kleuren?

Reageren