Jij hebt money (zo lijkt het :P), koop Microshit over en vervang IE voor FF (of in elk geval een browser die werkt)
IE is geen browser. Een browser is een programma waarmee je over internet surft en die zich grotendeels houdt aan een algemene standaard. IE is een verkenner, een programma waarmee je over het internet kan surfen (of over je harde schijf of FTP) en die zich vooral niet aan de webstandaarden probeert te houden :p
Ik denk dat het patent binnen de korste keren ongeldig is verklaart. Deze gast (bedrijf) zou dan dus dit patent hebben aangevraag voor Java kwam met applets, voor Flash werd uitgevonden, uberhaupt voor Javascript? (daarmee zijn je webpagina's omgetovert tot een rich media application naar mijn mening)
Dus een WYIWYG-editor mag al niet meer.
Jammer dan, ik maak ook nog steeds gebruik van sorteren op genre-artiest-album-nummer (patent van creative) en ik zal ook nog gewoon 'rich media' programmatjes blijven maken voor internet. Mocht ik ooit aangeklaagd daarvoor worden, dan ben ik vast wel zo rijk dat ik het idiote systeem der patenten aanval/renoveer tot wat het moet zijn.
website schreef
... decade ago, he believes he can prove his invention is novel and nonobvious, two requirements to get a patent ...
Komop zeg, dit is net als de uitvinding van het metselen met bakstenen, zo voor de hand liggend als maar kan! Toen ik 12 was heb ik al een 'rich application' geschreven, puur omdat dat de meest logische oplossing van het probleem was.
Ow, en jullie patenten gaan niet door, te laat aangevraagd, prior art ;-)
waarschijnlijk als het problemen gaat worden krijg t ie een behoorlijke laag rechtzaken van onder andere adobe, google & microsoft op z'n dak, probeer dat maar te overleven =P
@Legolas: De huidige patenthouder is van plan het patent te verkopen aan een van de grote bedrijven. En ik denk dat bijv. Yahoo (my.yahoo.com, flickr.com) beter kan knokken tegen Microsoft (live.com), Google(maps.google.com, gmail.com enz.), Abode (flash), Sun (java applets) e.d.
@PHP Newbie: Wil je het amerikaanse patentsysteem boycotten in nederland, dan leidt dat hoogst waarschijnlijk tot een exportgeschil, en dat wil de overheid niet. Dus kans is klein dat je de regering er ook maar over zal horen fluisteren.