Jaja windows Xp.

Collega van mij had oud pctje moest XP op had 2 cd's waarvan een met serial en de ander niet.

Format c: gedaan werkte perfect naar NFTS. Windows geinstalleerd nu heb ik de verkeerde cd gebruikt :(

Windows is dus half geinstalleerd tot het invoeren van de serial. Ik kan nu geen kant meer op met de schijf wat ik ook probeer hij probeert de installatie af e maken.

Ik kan niet formateren met diskette want het NFTS en als ik hem in mijn eigen pc hang krijg ik alleeen het ongformateerde deel van de schijf te zien.

HOE KRIJG IK DAT DING WEER BLANCO?

iemand een id?
Mitch schreef op 23.02.2006 21:23
[quote=Klaasjan schreef op 23.02.2006 19:52]
Collega van mij had oud pctje moest XP op had 2 cd's waarvan een met serial en de ander niet.

Een serial werkt op elke CD.
Het is gewoon een bepaald algoritme dat bepaald of de sleutel valid is of niet.

Het is dus gelul dat het uitmaakt welke CD een serial heeft of niet.[/quote]
Sorry maar het is beslist niet waar dat een serial op elke CD werkt. Dit zou een beveiliging van lik mij vestje zijn. De serial is wel degelijk belangrijk. Van alle illegale copieen is er ook een lijst serials bekend die je vaak tegenkomt. MS heeft zelfs op moment X het zover gekregen dat misbruikte Corperated Licensie en illegale gebruikte serials uit werden gesloten van het gebruik van SP2. Zoals Jan al aangaf heeft het te maken met algoritmen.

Reageren