Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma die goede sitemaps maakt. Ik heb met freehand gewerkt maar dat vind ik echt 3 x niks. Nu ben ik dus alleen mijn print paper aan het opmaken, dus mijn vraag:
weet er iemand een goed, liefst gratis, programma om complexe en minder complexe sites op te 'mappen'? (je zus wat een zin weer...)
Tnx Jan.
Als ik tijd heb ga ik er maar eentje schrijven in PHP (dont steal the idea ;-))...
Als je op sitemap zoekt op google nederlandse pagina, krijg je www.overheid.nl bijna bovenaan :-|
Ja die had ik al gevonden, maar deze maakt een sitemap nadat je alles al af moet hebben. Ik moet er eentje hebben waar je van te voren pagina kan instellen en dat hij hem dan, het liefst automatisch, genereert
Een goede manier om een sitemap te maken is om een bak met kaartjes te maken en die door personen uit je doelgroep in een 'contact-volgorde' te leggen. Door middel van lijnen of potloden of iets dergelijks krijg je een soort van spinnenweb en dat wordt dan je sitemap...
Ik heb nog ff verder gezocht. Het is blijkbaar vrij lastig om een goed sitemap-maak-programma te maken :-P
Ik heb nu mindmap programma gedownload. 30-daagse trial. Visual mind. Maar werkt niet naar behoren :(