Ja, hoor daar ben ik weer.

Ik heb het uiterlijk drastisch veranderd en bijna alle banners verwijderd.
Dus kom maar weer op met jullie suggesties.

(Hopelijk ziet het er nu niet te saai uit?)

Hier is de site
wes schreef op 27.02.2006 12:03
voor telecom voeg toe:

www.sollie.nl , SollieComm B.V. biedt één aanspreek-punt voor alle telefoon- en internet-aangelegenheden en neemt daarmee veel ondernemingen een grote zorg uit handen.

en dan vind ik em perfect ;)

Werk je daar soms??

Ik ben blij dat mijn site door het toevoegen van deze link helemaal is goedgekeurd door jou , pfffff

Hier staat ie hoor
yup :)

maarja is toch de bedoeling ofnie.
wij hebben zelf te maken met tele2 telfort vodafone kpn etc, makkelijk als mensen op je site kunnen zien dat wij de goedkoopste telecomaanbieder zijn in nederland

ja mensen de goedkoopste

:)
Oje, is gefixt

van javascript heb ik geen brood gegeten, wel een boek aangeschaft en het geprobeerd maar dat werd niets.

Ga nu trouwens met de kids echt brood eten......
erg leuk Elsy

misschien kan ik jou hulp nog wel eens gebruiken ;)

ben zelf ook een vrouw maar een beginner.

Gr Voula

p.s: kan je al dating site bouwen?
Ik zou de volgende en vorige knopjes (links >> en <<) wat groter maken. Nu zijn ze nogal moeilijk om te raken, terwijl het toch vrij belangrijke knopjes zijn.

Okee, dit voorbeeld is een beetje overdreven van grote knoppen, maar je snapt het idee. Die links zijn belangrijk, dus zet je ze luid en duidelijk (en nog belangrijk, makkelijk te vinden) op de pagina.
en Jelmer hoe was je reis.

leuke foto`s handig die add a comment.

Waar vindt ik zo`n scriptje ;)

Gr Voula en denk dat ik maar ff chocomelletje ga halen, krijg er ineens zin in raraaa...

@voula als je zo graag een date wilt, plaats maar een add :)
Jelmer schreef op 27.02.2006 12:38
Ik zou de volgende en vorige knopjes (links >> en <<) wat groter maken. Nu zijn ze nogal moeilijk om te raken, terwijl het toch vrij belangrijke knopjes zijn.

Okee, dit voorbeeld is een beetje overdreven van grote knoppen, maar je snapt het idee. Die links zijn belangrijk, dus zet je ze luid en duidelijk (en nog belangrijk, makkelijk te vinden) op de pagina.

Aangepast, kijk je even of dit beter is?
Ik krijg de fout dat de host niet gevonden kan worden.... :?

Reageren