Ik ben leider van dit voetbalelftal en heb daarom deze site gemaakt.

Ik wil graag weten wat jullie er van vinden.

www.lochemc1.nl
Ziet er mooi uit, alleen de bg slaat nergens op vind ik. Zoals je zelf al zegt gaat het om het voetbalelftal en niet om andere clubs (ajax, PiSVee, NL, arsenal, barca, chelsea, manu, twente, az en van die kakkerlakjes). Het ziet er leuk uit, maar heeft er niks mee te maken. Download een reclamevrij gastenboek. En daarnaast heb ik zelf een hekel aan van die mailto linkjes, ik zie liever een contactscriptje.
Ziet er wel goed uit. Pas wel op dat het geheel niet te geel wordt. Een zwaktepuntje is nog dat bijvoorbeeld bij het gastenboek zowel in venster als in het frame scrollbalken ontstaan. Misschien een tip om het gastenboek in een nieuw venster te laten laden.
het design ziet er goed uit,
ik zie niet zo ontzettend veel PHP maar dat maakt niet uit

wat ik wel raar vind is dat het volgende er staat:
Ben je het wachtwoord vergeten? Stuur dan een e-mail naar: [email protected]

betekent dit dat je de mensen dan alsnog hun wachtwoord gaat vertellen?
want dat zou beteken dat je de wachtwoorden neit gecodeerd opslaat...
tis een elftal man :)
en ja, idd dat gastenboek,
ik zie nu pas dat het een standaard gastenboek is,
ik dacht het net al aan de lay-out te zien, maar als je toch met PHP aan de kloot gaat kun je toch net zo makkelijk een gastenboek geheel naar jou wensen maken
Vind het design er leuk uit zien... Alleen de achtergrond vind ik drukjes overkomen...

Longa '30 maakt een lekker seizoentje tot nu toe mee trouwens :-)
Gijs (Armorad) schreef op 28.02.2006 16:44
het design ziet er goed uit,
ik zie niet zo ontzettend veel PHP maar dat maakt niet uit

wat ik wel raar vind is dat het volgende er staat:
Ben je het wachtwoord vergeten? Stuur dan een e-mail naar: [email protected]

betekent dit dat je de mensen dan alsnog hun wachtwoord gaat vertellen?
want dat zou beteken dat je de wachtwoorden neit gecodeerd opslaat...

Ik heb van iedereen de e-mailadressen, dus stuur niet zomaar iemand het wachtwoord. En dat wordt dan wel een nieuw wachtwoord, want wachtwoorden zijn gecodeerd met md5.
Kalle schreef op 28.02.2006 16:43
Ziet er mooi uit, alleen de bg slaat nergens op vind ik. Zoals je zelf al zegt gaat het om het voetbalelftal en niet om andere clubs (ajax, PiSVee, NL, arsenal, barca, chelsea, manu, twente, az en van die kakkerlakjes). Het ziet er leuk uit, maar heeft er niks mee te maken. Download een reclamevrij gastenboek. En daarnaast heb ik zelf een hekel aan van die mailto linkjes, ik zie liever een contactscriptje.

Het zijn zoveel verschillende shirtjes, omdat iedereen tijdens de training een ander clubshirt heeft (helaas inderdaad ook kakkerlakken).
Gijs (Armorad) schreef op 28.02.2006 16:46
en ja, idd dat gastenboek,
ik zie nu pas dat het een standaard gastenboek is,
ik dacht het net al aan de lay-out te zien, maar als je toch met PHP aan de kloot gaat kun je toch net zo makkelijk een gastenboek geheel naar jou wensen maken

Ik heb geen idee hoe ik met een zelfgemaakt gastenboek ervoor kan zorgen dat je smilies aan berichten kan toevoegen, of teksten dik/schuin e.d. krijgt.
check preg_replace

en dan iets als
$var="[b]";
$rpl="<b>";
$string=preg_replace($var,$rpl,$string);

dat is het basis idee van ubb codes

Reageren