Ik wil weer een keer een script dumpen hier, want ik heb al veel aan deze site gehad en wil eigenlijk wel weer wat terug doen :P Ik heb alleen geen idee wat ik moet maken :P Heb iemand een ideetje :D Ik ben nog geen super-phper, dus niet al te moeilijk bitte.
Wat dacht je van een standaard installatiescriptje dat erg makkelijk aan te passen en erg modulair is. Dan hoeft men niet meer overal eerst nog een ingewikkelde installer voor in elkaar te fietsen.
En die zou je weer uit kunnen breiden met een centrale database ergens die alle versies bijhoudt. En dan een klein stukje script aan projecten aanbieden waarmee zij simpel en snel version-control in hun projecten kunnen inbouwen. Uiteraard met een uitgebreid update-systeem geleverd door jouw.
Volgens mij heb ik nu wel al mijn projecten op tafel gelegd.
@ Herjan: ik zou geen script maken omdat je "een script wil maken". Als je zelf nog geen gevorderde bent is de kans groot dat je echte nieuwelingen verkeerde dingen aanleert. Als je iets terug wilt doen, beantwoordt dan gewoon vragen van nieuwelingen op het forum ;-)
cool idee of een super uitgebreig nieuwsbriefsysteem dat mooi is en in HTML en TEKST kan verzenden ( dat de ontvanger dat kan instellen ) met een leuke layout in de nieuwsbrief