Heeft er iemand héél toevallig nog een mooie gamesitelayout liggen voor mij.
Ik kan niet designen en kan er geen kopen die zijn allemaal zo duur.
Ik bedankt diegene met mijn enige 2 euro van mijn paypal account en een linktekst en banner op mijn site.
Ik zou diegene héél erg dankbaar zijn, het hoeft niet de mooiste layout te zijn met een normale ben ik al heel blij.
Wat voor spellen moet je kunnen spelen? (acite, denkspellen etc.)
Naar welke verschillende pagina's moet je kunnen gaan? (chatten, links etc.)
En hoe heet je site?
Die dingen lijken mij handig om te weten als je van iemand een layout wil hebbeh....
Of zit ik er dan helemaal naast?
@ Wes okee ben dus niet de enige.
@ Lotte kijk even op Onlineplezier.nl ( die site praat ik over het is een foei lelijk en de html is een zooitje
Maar het gaat mij om de layout
Ik vind het een beetje vreemde situatie. Een beetje designs maken vind ik best leuk om te doen zegmaar, okay.. ivm (programmeer)werk en school weinig tijd atm maar toch.
Echter vind ik dit een beetje vreemde situatie, waarom? Jij hebt iets (een site), waarvan de content niet van jou is (erger nog, je hotlinkt...) en waar je ook de website site zelf niet wilt maken.
Echter wil je wel graag de bezoekers en dus indirect de reclamen inkomsten. Zeg nou zelf, die website is niet bedoeld om mensen te informeren over de zorgwekkende toestanden in de wereld.
Over hotlinken gesproken. De gamens staan niet eens op jou server. De meeste (alles) komen volgens mij van spele.nl, of andere gamesites. Zij betalen de rekening voor jou bandbreedte. Weet jij enig idee hoe vervelend dat is?
Dan nog eens het rechten verhaal. Wat geeft jou het recht om auteursrechterlijk materiaal waar je geen toestemming voor hebt zomaar op je site te zetten? En kom nu niet aanzetten met de slappe opmerkingen 'maar andere doen het ook', want dat zou betekenen dat het legaal is om na het benzine tanken weg te rijden zonder te betalen.
Wat heeft dat hele verhaal er nou mee te maken ik heb ik het totaal 5 euro verdient met die reclame.
Daar kan ik geen layout van kopen ik vraag alleen heel vriendelijk of iemand er een heeft.
Het is mijn site dus wat heb je daar tegen dat ik er spellen op heb staan vindt het erg offtopic
Nog ff offtopic:
Ik heb niet al die spellen erop gezet ik heb een crew weet je die zetten er ook spellen op.
Het enige wat ik wil een een layout en nu wil ik Terence heel erg bedanken die mij eeen goeden tip gaf bedankt