ik heb een script erg hard nodig normaal regelt een vriend dit altijd maar hij is er voor de volgende 3 weken er niet meer dus als et zou kunne :)

heb een php script nodig die et volgende doet
http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=11583#
op die pagina hierboven zie je plaatjes en als je je muis overheen doet zie je onderaan het statusbaelk et link
voorbeeld: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19364
en op de zelfde paina zie je ook achter het plaatje een naam en dan een getal met % in deze geval 6.76%

ik moet/wilde graag een script hebben die uit de link het nummer 19364 haalt en het nummer 6.76% en zoiets van maakt:

loot=19364 6.76
elk plaatje heeft eigen % achter zich

ik weet niet of dit moeilijk is maar ik denk voor een ervaren phper zal dit niet al te moelijk zijn
en dat met alle plaatjes op die pagina :)

dank u wel :)
kweet niet hoor, maar ik zie de PHP hier ngo niet helemaal in, sterker nog ik denk dat het meer javascript is en beter ff op een js forum kunt gaan kijken
Sorry... maar er wordt niet eens PHP voor gebruikt :/
en voor nefarian moet je nog wel even doortrainen
huh, wat is nefarian?

ik kan het met google niet vinden?

een server-sided script taal, die wel weizigingen aankan zoals js, dus niet pas na parsen geoutput word???
oke tnx dan zal ik wel eve verder kijken :)
@WES: nefarian heb ik al paar keer gedood nu :)
ik zal nog wel eve rond komen kijken mieschien dat iemand toch iets voor me heeft :)

laterz
endboss in blackwinglair met tier2 setdrops en een aardige questloot, niet te vergeten de serverbuff master dragonslayers rallying cry, in elke grote city, ogrimar thunderbluff undercity and subcitys crossroads tarrenmill bijv.

:)
wes schreef op 01.03.2006 15:41
endboss in blackwinglair met tier2 setdrops en een aardige questloot, niet te vergeten de serverbuff master dragonslayers rallying cry, in elke grote city, ogrimar thunderbluff undercity and subcitys crossroads tarrenmill bijv.

:)

Zulke lui worden dus niet uitgenodigd op de volgende meeting :+.
lol lekker snel antwoorden das wel cool :P

maak een shoutbox aan op dit site :)
weet iemand een site waar ik zoits kan vragen kan geen een site vinden met een request forum als deze :D
ik weet niet, maar denk even goed na over wat je wilt:

je wilt dat mensen zonder enige beloninng of drive zomaar voor jou, voor hen een onbekende, een script gaan maken.

ik meot zeggn dat ik wel iets beters te doen heb:p

Reageren