zoals jullie weten ben ik pas gestard met css nu,
iemand raade me aan om de tabbelen (die ik nu heb) te vervangen door gebruik van css maar zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik dit juist moet doen?
@ Niels : ik ben er ook mee aan het stoeien en het is even wennen de CSS. Ik vind het weer een nieuwe uitdaging en de heren en dames hier hebben veel ervaring dus loop je ergens vast dan hebben ze wel een oplossing :)
@ Jurri : mooie site en hele heldere uitleg. BEDANKT voor het delen want nu kan ik ook weer verder :)
@Jan: het nadeel van float is dat het divje zich dan buiten de div gaat begeven. Iig, dat verschijnsel ervoer ik. Ik zal even kijken of ik het snel kan reproduceren.
edit:
Dit is gewoon een div met float:right; en display:inline; (en nog wat border e.d.) in de div met "powered by" erin. Zoals je ziet rekt hij niet uit.
Maar, zo doet hij niet altijd: Dit is hetzelfde divje (andere inhoud nu) in tabelcellen:
(en in dit geval zou ik het wel prettig hebben gevonden als ze zich totaal los zouden maken van de inhoud en overlappen mogelijk was, zoals gewend met position:absolute. Maar dan worden ze niet meer gepositioneerd bij het desbetreffende element.)