Sind da ja nog menschen ingeschneedt?

Ik stukje van half uur 3 uur over gedaan, bij zwolle staat alles klem. Gisteravond 4 uur gedaan om opt station te komen, rijden er geen stadsbussen, laatste eind gelopen /clap
Ga toch fietsen!! :P Ik ging gister naar school fietsen, met tegenwind. Niet zo fijn al die schnee in je gezicht :D
@we
watje zeik toch niet, ga idd lekker fietsen
hier in het hoge noorden waait het maar een klein beetje en sneeuwd het niet(meer, enkel vannacht)
Ja sicher sind wir ingeschneet...
Geen kip op de weg en jawel de stadsbussen ook hierzo (hierzo is lutten gem.Hardenberg en heeeeeeel dicht bij dedemsvaart) zijn uitgevallen.
Moet straks wel het schnee van de platte dak van de paardenstal verwijderen dus das wat minder maar ja beter dat dan de hele boel in puin...

Jij sterkte wes met de terugreis want de bussen en trein zijn nog steeds een drama...
gijs, ga jij lekker fietsen van zwolle naar dedemsvaart ok :)

beeeeeetje ver weg voor mij
Hoe ver is dat? Ik heb totaal geen topografische kennis van Nederland... Ik weet nog net waar ik zelf woon en waar dat ligt en waar Hardenberg ligt, en Lissy zei dat dat vlakbij Dedemsvaart is... Ik fiets elke dag 16km naar school en terug.
Tering.. :) Schnee? Hier niet hoor. Gisteren werd ik wakker. Toen lag er zeker wel 1 cm... :) Of iets meer.
Stond ik voor de brug te wachten later (als voetganger) en toen kreeg ik een dikke bui op me donder. Was helemaal wit.. :)

Anyway. Vandaag hier niet hoor:

Als je goed kijkt zie je op onder dat rare speeltoestel nog wat rijp... Maar verder vooral de zon.. :)

Elwin
Hier in am*dam ligt ooknog een laagje. maar dat zal snel weg zijn gesmolten...
in dedemsvaart sneeuwd het ondertussen vrolijk en vooral hard door :)
Ich bin heute nicht ingeschneet aber ich habe wohl funfundvierzig minuten getan uber ein klein stucken waruber ich normal gesprochen zehn minute tu.

Es war eine lange Reihe von Autos aber ich bin jetzt auf mein werk.

Reageren